بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

خرید ترون

ارز دیجیتال ترون (TRX) که در سال ۲۰۱۷ توسط جاستین سان، کارآفرین چینی پرحاشیه راه‌اندازی شد، از جدیدترین ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. جاستین سان، پیشتر در شرکت ریپل فعالیت داشت و بنیانگذار شبکه اجتماعی پیونگ (Peiwo) با بیش از ۱۰ میلیون کاربرمی باشد.

ترون با هدف ایجاد یک اکوسیستم جهانی برای توسعه برنامه‌ها و اجرای قراردادهای هوشمند راه اندازی شد. در مراحل اولیه، جاستین سان با تشکیل یک تیم متخصص از توسعه‌دهندگان به توسعه ترون پرداخت.

ترون در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک پروژه جدید در حوزه ارزهای دیجیتال معرفی شد. این معرفی باعث جذب توجه جوامع مختلف و سرمایه‌گذاران شد و منجر به افزایش ارزش توکن TRX شد.

تیم توسعه‌دهنده ترون به توسعه و بهبود پلتفرم بلاکچینی خود پرداخت. این پروژه در زمینه‌های متعددی از جمله تجارت الکترونیک، بازی‌های دیجیتال و اپلیکیشن‌های توزیع شده کاربرد دارد.

آینده ارز دیجتال ترون

با توجه به افزایش قیمت ترون در سال‌های اخیر، اغلب تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال اعلام کرده‌اند که ترون در آینده بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت.خرید ترون بدون احراز هویت در سایت پی ام ایکس چنج امکانپذیر است.

ترون چشم‌انداز روشنی برای آینده دارد. این پلتفرم پتانسیل این را دارد که به یکی از بازیگران اصلی در حوزه توزیع محتوا و برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز تبدیل شود.

ترون مزایای متعددی نسبت به سایر پلتفرم‌های بلاک چین دارد. این پلتفرم با سرعت و کارایی بالا، هزینه‌های تراکنش بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، ترون از سازگاری بالایی با سایر پلتفرم‌های بلاک چین برخوردار است.

مروری بر عملکرد قرارداد هوشمند ترون

در زمینه توسعه بلاکچین، جامعه این فناوری به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که بر اساس دیدگاه‌ها، ترجیحات، و ابزارهای خود، طبقه‌بندی می‌شوند. قراردادهای هوشمند یکی از گزینه‌های متعددی هستند که شرکت‌ها برای توسعه و راه‌اندازی پروژه‌های خود ارائه می‌دهند. قراردادهای هوشمند می‌توانند به ارتباط مستقیم سیستم‌های متمرکز با بلاک‌چین کمک کنند و منجر به یکپارچه‌ سازی موثر بلاکچین شوند.

اتریوم و ترون دو پلتفرم محبوب برای توسعه قراردادهای هوشمند و فناوری‌های غیرمتمرکز هستند. اتریوم به عنوان پیشگام این حوزه شناخته می‌شود، اما ترون نیز با هدف ایجاد اینترنت غیرمتمرکز، قصد دارد به یک رقیب جدی تبدیل شود.

ترون یک چارچوب انعطاف‌پذیر و سازگار برای توسعه‌دهندگان بلاک چین ارائه می‌دهد. تیم ترون با هدف جذب توسعه‌دهندگان بلاک چین، این چارچوب را توسعه داده است. ترون همچنین اعلام کرده است که قصد دارد رقیب اصلی اتریوم در فضای فناوری غیرمتمرکز باشد. ترون در حال گسترش به حوزه‌های جدیدی مانند مرورگرها، برنامه‌های کاربردی و سایر موارد است.

مراحل اولیه توسعه ترون

توسعه بر بستر بلاک چین ترون برای توسعه دهندگان با تجربه، یک فرآیند منسجم و بدون مشکل است. با این حال، برای تازه واردان، به ویژه کسانی که تجربه توسعه بلاک چین ندارند، ممکن است این فرآیند کمی دشوار باشد و درک جوانب مختلف آن زمان بر باشد.

پروژه ترون یک پورتال توسعه اختصاصی دارد که به عموم ارائه شده است. این پروژه در رسیدن به اهداف خود موفق بوده و چارچوب توسعه آن یکی از عوامل کلیدی موفقیت آن بوده است. توسعه در ترون مزایای متنوع و مختلفی را در مقایسه با سایر بلاک چین‌ها ارائه می‌دهد. ترون با مشارکت‌های اخیر خود با شرکت‌های بزرگ و عرضه محصولات جدید، اعتماد به فناوری بلاک چین را تقویت کرده است. توسعه‌ دهندگان به‌ طور کلی از چارچوب ترون رضایت دارند زیرا این پروژه نسبت به سایر پروژه‌ها کارآمد تر و بازدهی بهتری دارد. همچنین، این پروژه پتانسیل مقیاس‌ پذیری بالایی دارد.

در فرآیند توسعه اکوسیستم ترون، توسعه‌دهندگان با مفهوم ماشین مجازی ترون مواجه می‌شوند. ماشین مجازی ترون مشابه ماشین مجازی اتریوم است، اما قابلیت‌های بیشتری دارد. این ماشین که باید گفت قلب و مرکز ترون می باشد، کدهای ورودی سفارشی را به کدهای ماشین قابل اجرا تبدیل می‌کند. این امر به ترون امکان می‌دهد تا برنامه‌های پیچیده‌ تری را اجرا کند.

قراردادهای هوشمند ترون را می‌توان با زبان سالیدیتی کدنویسی کرد و بر روی بلاک چین ترون اجرا کرد. سالیدیتی زبان توسعه داخلی اتریوم است و برای اکثر قراردادهای هوشمند اتریوم استفاده می‌شود. توسعه‌ دهندگانی که به سالیدیتی مسلط هستند، می‌توانند به سرعت بر روی بلاک چین ترون کار کنند. این روش سنتی است و از طریق تبدیلات انجام می‌شود.

محیط توسعه در دنیای ترون

محیط توسعه یکپارچه (IDE) جدید ترون با رابط کاربری گرافیکی (GUI) ساده خود، توسعه دهندگان آینده این شبکه را خوشحال خواهد کرد. دستورالعمل‌های استفاده از این IDE در پورتال توسعه دهندگان موجود است.

رابط کاربری ترون استدیو همانند محیط توسعه اتریوم است و استفاده از آن بسیار ساده می‌باشد. استفاده از ترون استدیو برای ایجاد و راه اندازی قراردادهای هوشمند در اکوسیستم ترون الزامی نیست، اما برای مبتدیان در زمینه توسعه بلاک چین بسیار سودمند است.

ترون باکس بعد از ایجاد محیط ورودی، مرحله بعدی در ایجاد محیط توسعه جامع است. ترون باکس عملکردی مشابه با ترافل در اتریوم را دارد و برای بلاک چین ترون محیطی قابل آزمایش ایجاد می‌کند. محیط ترون باکس با استفاده از ماشین مجازی ترون ساخته شده است.

مراحل تبدیل قرارداد هوشمند اتریوم به ترون

علیرغم اینکه یادگیری چارچوب‌های جدید می‌تواند خسته‌کننده باشد، ترون برای کاربرانی که می‌خواهند از اتریوم به ترون مهاجرت کنند، یک مسیر انتقال آسان فراهم کرده است. هر زنجیره بلوک مزایا و معایب خاص خود را دارد. توسعه ‌دهندگان باید تحقیقات خود را انجام دهند تا بفهمند کدام زنجیره برای توسعه مناسب ‌تر می باشد. به جای اینکه قراردادی در شبکه اتریوم ایجاد شود که برای عملکرد به اتر و گس نیاز دارد، از پروتکل ترون استفاده شده است. انتقال قراردادها به اکوسیستم ترون معمولاً مستلزم جایگزینی پارامترهای اتریوم/گس با TRX/Sun است. در اتریوم، اتر به عنوان پول اصلی و گس به عنوان کسر هایی ساده از ارزش اتر عمل می کند. در ترون نیز، TRX به عنوان پول اصلی و Sun به عنوان کسر هایی از ارزش TRX عمل می کند.

قراردادهای اتریوم بدون تغییر در اکوسیستم ترون قابل اجرا هستند. توسعه‌ دهندگان تنها باید تغییرات جزئی در اسناد مشخصی ایجاد کنند که نشان می‌دهد هر عملکرد در کدام قسمت قرارداد موجود است. این تغییرات جزئی به قراردادها کمک می‌کند تا بدانند در کجا اجرا می‌شوند. با در نظر گرفتن این موارد، قراردادهای Solidity با تغییرات اندکی می‌توانند برای برنامه‌نویسی قراردادهای هوشمند ترون استفاده شوند.

خرید تترخرید تتر فوری

آینده برنامه های غیرمتمرکز در شبکه ترون

با پیشرفت اکوسیستم ترون و افزایش توسعه دهندگان و کاربران احتمالی، چارچوب‌های یکپارچه‌سازی آن با دقت دنبال می‌شوند. این موضوع به ویژه در مورد سیستم‌های آنلاین صادق است. در حالی که کامپیوترها، وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و سایر موارد ممکن است ذاتا برای فناوری غیرمتمرکز طراحی نشده باشند، اما می‌توانند با استفاده از چارچوب‌های مناسب، یکپارچه شوند. قراردادهای هوشمند در ترون پلی بین سیستم‌های متمرکز و توزیع‌شده هستند. این قراردادها درواقع کدهایی هستند که بر روی بلاکچین اجرا می‌شوند و می‌توانند توافق‌نامه‌های خودکار بین دو یا چند طرف را ایجاد کنند.برای خرید ووچر بدون احراز هویت به سایت پی ام ایکس چنج مراجعه کنید.

ترون وب، امکان ایجاد فرآیندهای غیرمتمرکز پیشرفته در برنامه‌های موجود را با استفاده از یک چارچوب ساده و تعامل پذیر فراهم می‌کند. این چارچوب به توسعه‌ دهندگان کمک می‌کند تا فرآیندهای غیرمتمرکز را در برنامه‌های خود پیاده‌سازی کنند، حتی اگر دانش عمیقی از قراردادهای هوشمند نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها