بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

فیلم استرچ پالت از محصولات پرکاربرد و مورد نیاز برای بسته بندی سلفون پیچی محصولات تولیدی کسب و کار شما می باشد. شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود یکی از مدل های نایلون استرچ پالت را برای خرید انتخاب کنید. برای این که بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید در این بخش به بررسی موارد مهم در این مورد خواهیم پرداخت تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید فیلم استرچ پالت بند داشته باشید با ما همراه باشید.

مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد شامل موارد زیر می باشد.

فیلم استرچ چیست؟

نایلون دستگاه استرچ لایه سلفونی می باشد که به بسته بندی محصولات مختلف اعم از بطری های آب معدنی، پک ها نوشابه، پالت های سنگین و سبک، محصولات غذایی و دارویی و... به کمک دستگاه استرچ پالت کمک می کند و شما می توانید با به کارگیری نایلون از محصولات تولیدی خود محافظت کنید و مطمئن باشید که سالم به دست مصرف کنندگان برسد.

در نظر گرفتن ویژگی های مختلفی اعم از دارای سطحی صاف، شفاف و قدرت کشش و چسبندگی بالا باعث شده است تا بتوانید بسته بندی محصولات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید به همین خاطر این مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. پس به طور کلی می توان گفت که به کارگیری نایلون می تواند ویژگی‌ های لازم برای حفظ و مراقبت از محصول را برای شما فراهم کند و امکانات کاملی را در اختیار شما قرار دهد تا دیگر نگران نفوذ رطوبت، آسیب دیدن محصولات از طریق وارد شدن ضربه و فشار و... نباشید.

انواع فیلم استرچ

فیلم های استرچ که شما می توانید برای خرید آن ها اقدام کنید به طور کلی به دو دسته ی زیر تقسیم می شوند.

فیلم استرچ دستی

همان طور که از نام این محصول پیداست برای بسته بندی محصولات نیاز است تا رول نایلون استرچ توسط نیروی انسانی نایلون به دور محصول پیچیده شود و بیشترین کاربرد را برای استفاده در کترینگ ها، آشپزخانه ها، شیرینی پزی ها و... دارد. با توجه به این که بسته بندی توسط توسط اپراتور انجام می شود نیاز است تا رول ها لطافت و کشش خاصی داشته باشند. سرعت بسته بندی محصولات در این روش بسیار کند پیش می رود و نیاز است مدت زمانی بیشتری برای بسته بندی در نظر گرفته شود.


فیلم استرچ ماشینی

انتخاب فیلم استرچ ماشینی برای بسته بندی پالت ها و کارتن های بزرگ کمک کننده می باشد تا شما بتوانید با به کارگیری یکی از مدل های اتوماتیک موجود در بازار (صفحه گردان، مرغکدار، دروازه ای و...) سلفون پیچی را انجام دهید. به خاطر استفاده از ماشین برای کشیدن فیلم استرچ ضخامت، طول و میزان کشش این نایلون‌ ها بیشتر از مدل‌ دستی می باشد. انتخاب این نوع از نایلون ها کمک می کند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن بسته بندی محصولات را انجام دهید.

کاربرد فیلم استرچ

  • استرچ صنعتی: مناسب برای بسته بندی کالاهای صنعتی

  • استرچ سیلاژ: مناسب برای بسته بندی علوفه دام ها

  • استرچ غذایی: مناسب برای بسته بندی انواع مواد غذایی 

  • استرچ مبلمان: مناسب برای بسته بندی مبلمان و میز  

  • استرچ پالت بند: مناسب برای بسته بندی انواع پالت، بلوک، بلوک سبک و...

صنایعی که بیشتری استفاده را دارند شامل موارد زیر می باشد.

  • صنایع محصولات غذایی، آشامیدنی و داروسازی

  • خودروسازی، سپر سازی و قطعه سازی

  • لوازم آشپزخانه

  • کارخانجات تولید قطعات صنعتی

  • اسباب بازی

  • تولید لوله و شیلنگ

  • تولید کاغذ دیواری

  • پالت‌ بندی

  • رنگ سازی

  • تولید چسب و رزین

  • کامپیوتر و لوازم جانبی

  • تولید کنندگان کاشی، سرامیک، آجر و بلوک‌ سیمانی

مزایای استفاده از فیلم استرچ پالت

  • استفاده از نایلون برای بسته بندی کمک می کند تا از ورود گرد و خاک، آلودگی، رطوبت و... به داخل بسته بندی جلوگیری شود.

  • به گونه ای در نظر گرفته می شود که بر روی بدنه محصول می‌ چسبد و سبب افزایش مقاومت و استحکام خواهد شد.

  • مقاومت بسته بندی باعث می شود تا در برابر پاره شدن و سوراخ شدن بیشترین مقاومت را داشته باشد چون میزان ضریب کشش در فیلم استرچ به قدری بالا می باشد که دچار پارگی نشود.

  • میزان کششی فیلم استرچ به قدری می باشد که چندین محصول و کالا کنار هم بسته‌ بندی شوند بدون این که تکان بخورند و آسیب ببینند.

  • قیمت نایلون استرچ پالت به گونه ای می باشد که شما می توانید با پرداخت هزینه ی مناسب برای خرید فیلم استرچ پالت بتوانید بسته بندی محصولات را انجام دهید.

  • ضخامت در نظر گرفته شده برای نایلون به گونه ای می باشد که نیاز است تا با توجه به وزن و حجم محصولات یکی از ضخامت های در نظر گرفته شده را انتخاب کنید. ضخامت نایلون معمولاً حدود 5 تا 23 میکرون می باشد. هر چقدر میزان ضخامت بیشتر باشد استحکام بیشتری خواهد داشت.

  • مقاوم در برابر اشعه UV خورشید

تولید فیلم استرچ

فرایند مربوط به تولید فیلم استرچ به این صورت می باشد که نیاز است تا استرچ با استفاده از 97% مواد اولیه پلی اتیلنی سبک خطی و 3% چسب ترکیب و تولید شوند. چسبی که در این مورد استفاده می شود کمک می کند تا سبب ایجاد خاصیت چسبندگی و پلی اتیلن خطی شود. اصلی ترین دلیل کشسانی و مقاومت فیلم استرچ به دستگاهی که آن را تولید کرده اند برمی گردد. شما می توانید با توجه به این موضوع رول استرچ پالت مورد نیاز برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

خرید فیلم استرچ پالت شیرزاد

اگر قصد خرید نایلون استرچ پالت را برای بسته بندی محصولات به کمک استرچ پالت دارید باید هنگام خرید به پارامترهای مختلفی اعم از ضخامت فیلم، حد کشسانی فیلم، تعداد لایه های نایلون، میزان چسبندگی، ویژگی های خاص، قیمت نایلون استرچ و... توجه داشته باشید تا بتوانید با توجه به نیاز خود و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید مدل مناسبی را انتخاب کنید. شیرزاد صنعت که به عنوان تولید کننده فیلم استرچ در حال فعالیت می باشد و توانسته است بهترین مدل های نایلون را تولید و برای فروش به بازار عرضه کند. این مجموعه به واسطه ی ارائه ی محصولات قیمت مناسب، کیفیت بالا با ضمانت نظر مشتریان خود را در این مورد جلب کند.

برای این که بتوانید یک فیلم استرچ بند مرغوب و باکیفیت را برای خرید انتخاب کنید کافیست با همکاران ما در گروه صنعتی شیرزاد صنعت ارتباط برقرار کنید تا همکاران ما بتوانند بعد از مشاوره و راهنمایی کمک کنند با توجه به دستگاهی که برای بسته بندی انتخاب کرده اید نایلون مناسبی را برای خرید انتخاب کنید. جهت برقرار تماس می توانید از طریق شماره های زیر اقدام کنید.

  • 09121167683

  • 09381167683


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها