بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی یکی از مشکلات رایج انواع لباسشویی های تولیدی برندهای مختلف از جمله پاکشوما می باشد که باید خیلی سریع علت آن را پیدا و برطرف نمود؛ در غیر این صورت می تواند منجر به بروز مشکلات جدی تری شود و عملکرد کلی دستگاه را مختل کند.

ما در ادامه این مقاله قصد داریم علل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما را به همراه راه حل هر یک از آن ها به طور جامع مورد بررسی قرار دهیم. تا انتها با مشهد تکنیک همراه باشید.

بررسی علل عدم تخلیه صحیح آب لباسشویی پاکشوما

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما، دلایل مختلفی دارد که به محض مواجهه با این مشکل باید علت اصلی بروز آن را پیدا کرد. به این نکته توجه داشته باشید که اگر عیب یابی به درستی صورت نگیرد نه تنها مشکل اصلی رفع نخواهد شد بلکه با دستکاری بیهوده دیگر قطعات، احتمال بروز خرابی های بیشتر هم وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید» به منظور آشنایی با انواع ارورهای لباسشویی دوو و همچنین بررسی راه حل های پیشنهادی برای تعمیر لباسشویی دوو اینجا کلیک کنید.

به عنوان اصلی ترین و مهم ترین دلایل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی دکمه تخلیه آب لباسشویی پاکشوما؛ علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما

فرآیند شست و شو در ماشین لباسشویی های تولیدی برند پاکشوما با فشردن دکمه Rinse / Spin (دکمه مخصوص تخلیه آب) به اتمام می رسد. در واقع به محض اتمام شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی پاکشوما، جهت تخلیه آب دستگاه باید دکمه Rinse / Spin فشرده شود؛ در غیر این صورت آب داخل دیگ دستگاه باقی می ماند.

در صورت خرابی دکمه تخلیه آب لباسشویی پاکشوما، امکان تخلیه صحیح آب وجود نخواهد داشت و در نتیجه آب داخل دیگ ماشین لباسشویی جمع می شود.

  • انسداد فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما

از دیگر دلایل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما می توان به انسداد فیلتر پمپ تخلیه دستگاه اشاره کرد. بنابراین برای اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید پیشنهاد می کنیم حتما پس از هر چند بار استفاده از ماشین لباسشویی خود، فیلتر دستگاه را به خوبی تمیز کنید و اما در صورتی که فیلتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی تان مسدود شد باید آن را تعویض کنید.

  • خرابی شیر الکتریکی لباسشویی از دلایل عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی پاکشوما

شیر الکتریکی و یا همان شیر برقی ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از مهم ترین قطعات در انجام وظایف مربوط به آبگیری و تخلیه آب دستگاه می باشد. بنابراین بدیهی است که در صورت خرابی آن، قادر به انجام درست وظیفه خود نبوده و مشکلات ریز و درشتی از قبیل عدم تخلیه صحیح آب در لباسشویی بروز پیدا خواهند کرد.

در صورتی که تجربه و تخصصی در زمینه تعمیر شیر الکتریکی ماشین لباسشویی های پاکشوما ندارید به هیچ عنوان دست به آچار نشوید و تعمیر آن را به دست یک تعمیرکار متخصص و کاربلد بسپارید.

بیشتر بخوانید» به منظور آشنایی با نکات کلیدی در نگهداری از ماشین لباسشویی روی لینک داده شده کلیک کنید.

  • تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما به دلیل خرابی میکروسوئیچ

از دیگر علل بروز مشکل عدم تخلیه صحیح آب لباسشویی پاکشوما می توان به خرابی میکروسوئیچ دستگاه اشاره کرد. همانطور که می دانید فرآیند شستشوی ماشین لباسشویی ها تا قبل از کامل بسته نشدن درب دستگاه، آغاز نخواهد شد. در صورت خرابی میکروسوئیچ، احتمال صدور پیغام های اشتباهی از قبیل باز بودن درب ماشین لباسشویی در حین فرآیند شستشو از سوی میکروسوئیچ بسیار زیاد خواهد بود که در این صورت ماشین لباسشویی بدون اینکه اب داخل آن تخلیه نشود، خاموش خواهد شد.

بنابراین در صورتی که با مشکل تخلیه نشدن آب لباسشویی پاکشوما مواجه شدید، حتما از صحت عملکرد میکروسوئیچ لباسشویی خود اطمینان حاصل کنید و در صورت خرابی آن از تکنسین متخصص و باتجربه برای تعمیر آن کمک بگیرید.

  • خرابی برد کنترل ماشین لباسشویی پاکشوما

برد کنترل ماشین لباسشویی به عنوان مهم ترین قطعه ماشین لباسشویی، وظیفه صدور دستور به بخش های مختلف لباسشویی را برعهده دارد. بنابراین خرابی آن می تواند عامل بروز هرگونه مشکلی در ماشین لباسشویی باشد.

برد کنترل ماشین لباسشویی، بسیار حساس و پیچیده می باشد و تعمیر آن نیاز به تخصص و تجربه نسبتا بالایی دارد؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان بدون تخصص و تجربه کافی برای تعمیر برد ماشین لباسشویی دست به آچار نشوید تا مشکلات جبران ناپذیری در لباسشویی به وجود نیاید.

بهترین روش تعمیر برد ماشین لباسشویی پاکشوما، مراجعه به نمایندگی های معتبر تعمیر لباسشویی پاکشوما است.

بیشتر بخوانید» به منظور آشنایی با اصلی ترین دلایل نشتی و آبریزی ماشین لباسشویی و راه حل های پیشنهادی برای برطرف کردن این مشکل در منزل روی لینک داده شده کلیک کنید.

نتیجه گیری بررسی 5 علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟ + ارائه راه حل!

طبق آنچه که در این مقاله آموختیم تخلیه نشدن آب ماشین لباسشوی پاکشوما دلایل مختلفی دارد که در ابتدای مواجهه شدن با این مشکل باید علت اصلی بروز آن را پیدا و برطرف نمود؛ در غیر این صورت فرآیند شست و شو به کلی مختل خواهد شد.

در آخر شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از عیب یابی و تعمیر مشکل عدم تخلیه صحیح آب از مدل های مختلف لباسشویی های تولیدی برند پاکشوما را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها