بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
ثبت ‌نام لاتاری 1403 توسط وزارت امور خارجه آمریکا برگزار می‌شود و کلیه علاقه‌مندان در سراسر دنیا می‌توانند در این قرعه‌کشی، که به آن ثبت‌نام گرین کارت نیز گفته می‌شود، شرکت کنند. هدف از این قرعه‌کشی بزرگ که ذهن همه افراد را برای مدتی به خود معطوف می‌سازد، دریافت ویزای مهاجرتی آمریکا است.


ثبت ‌نام لاتاری 1403 توسط وزارت امور خارجه آمریکا برگزار می‌شود و کلیه علاقه‌مندان در سراسر دنیا می‌توانند در این قرعه‌کشی، که به آن ثبت‌نام گرین کارت نیز گفته می‌شود، شرکت کنند. هدف از این قرعه‌کشی بزرگ که ذهن همه افراد را برای مدتی به خود معطوف می‌سازد، دریافت ویزای مهاجرتی آمریکا است. با در دست داشتن این کارت، با هر نژادی که باشید می‌توانید اقامت در ایالات‌متحده را تجربه کنید.

البته راه‌های مهاجرت به آمریکا به این مورد محدود نمی‌شود و راه‌های سخت و آسان زیادی برای رفتن به این کشور و استفاده از امکانات بی‌نظیر آن وجود دارد که اکثر آن‌ها سخت یا حتی غیرممکن هستند؛ به همین دلیل توصیه می‌شود با نام‌نویسی در لاتاری آمریکا، بدون شرایط سخت، شانس خود را امتحان کنید. در ادامه جهت بررسی شرایط و نحوه ثبت نام لاتاری 1403 با کارت سبز با ما همراه باشید.

کارت سبز

کارت سبز به نشانی www.cartesabz.net، یکی از بهترین شرکت‌های مهاجرتی در ایران است که در جهت تأمین رفاه حال مردم، خدمات بسیاری را به آن‌ها ارائه می‌کند و خوشبختانه با عملکرد پرقدرت خود در زمینه مهاجرت، تاکنون توانسته رضایت و اعتماد مراجعه‌کنندگان را کسب کند. اگر شما نیز قصد دارید در ایالات‌متحده آمریکا به‌عنوان یکی از کشورهای مدرن و توسعه‌یافته، زندگی کنید، بهتر است با برخی از خدمات مجموعه کارت سبز، که در تمامی مراحل یاری‌دهنده و همراه شما است، آشنا شوید. برخی از این خدمات عبارت‌اند از:

مشاوره جهت انتخاب روش مهاجرت بر اساس شرایط خود متقاضی

شرکت کارت سبز مشاوران و متخصصانی توانمند دارد که در کلیه مراحل به ارائه مشاوره به متقاضی می‌پردازد تا در نهایت او بتواند بهترین تصمیم را برای خود اتخاذ کند. این مشاوره از مرحله چگونگی به‌دست آوردن اسناد موردنیاز و همچنین چگونگی کامل کردن فرم‌های مخصوص که بسیار حساس هستند تا بعد از مهاجرت را شامل می‌شود. مشاوران، جهت ثبت‌ نام لاتاری 1403 در یک بازه زمانی مشخص و محدود کارها را پیش می‌برند. طی انجام این پروسه به‌طور مداوم از طریق تماس، پیامک یا ایمیل با متقاضی در ارتباط هستند و او را از اوضاع آگاه می‌سازند.

پشتیبانی حضوری و آنلاین

این مؤسسه مهاجرتی، کلیه خدمات خود را به‌صورت حضوری و آنلاین در 24 ساعت شبانه‌روز به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد. پذیرش غیرحضوری از طریق تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام صورت می‌گیرد. همچنین برای پرداخت هزینه‌های مربوطه، به سامانه آنلاین و درگاه‌های امن بانکی ازجمله شاپرک می‌توان مراجعه کرد.

تکمیل فرم‌های سفارتی

یکی از مهم‌ترین مراحل بعد از ثبت ‌نام لاتاری 1403، تکمیل یک سری فرم‌های سفارتی و تحویل آن‌ها به مراکز مربوطه است. برای تکمیل این فرم‌ها باید نهایت دقت اعمال شود؛ زیرا هرگونه کاستی در وارد کردن برخی اطلاعات هویتی، سوابق کاری و علمی، اهداف مهاجرت و سایر اطلاعات، می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد. شرکت کارت سبز در این زمینه نیز با دقت زیاد به متقاضیان خدمت‌رسانی می‌کند.

آموزش ثبت‌نام غیرحضوری لاتاری 1403 در شرکت کارت سبز

نام‌نویسی جهت شرکت در قرعه‌کشی لاتاری، یک بار در سال و به مدت یک ماه امکان‌پذیر است که برای شرکت در آن می‌توان از طریق سایت لاتاری و در بازه اوایل ماه اکتبر (اواسط مهرماه) تا اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان) به دو صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کرد. سایت پس از زمان مشخصی بسته می‌شود و ازآنجایی‌که زمان ثبت‌ نام لاتاری 1403 آمریکا قابل تمدید نیست، توصیه می‌شود که متقاضیان در همان روزهای ابتدایی از طریق مجموعه معتبر کارت سبز اقدام کنند و مراحل زیر را طی کنند:

  • برای ثبت‌ نام لاتاری 1403 در کارت سبز، ابتدا به نشانی https://cartesabz.net/register وارد شوید.
  • چنانچه متقاضی ثبت‌نام در قرعه‌کشی گرین کارت آمریکا به‌صورت غیرحضوری هستید، بر روی فرم ثبت‌نام لاتاری آنلاین کلیک کرده و چنانچه تمایل به ثبت‌نام حضوری دارید، بر روی فرم ثبت‌نام لاتاری حضوری کلیک کنید.
  • بعد از انتخاب فرم ثبت‌نام آنلاین، در صفحه جدید باید وضعیت تأهل را مشخص کنید. چنانچه انتخاب شما گزینه مجرد است باید از بین سه حالت ازدواج‌نکرده، مطلقه و همسر فوت‌شده یکی را انتخاب کنید.
  • در صورت انتخاب گزینه متأهل نیز باید حتماً وضعیت شهروندی همسر را مشخص کنید، به این صورت که اگر همسر شما شهروند ایالات‌متحده آمریکا هست، گزینه همسر شهروند آمریکایی انتخاب کنید.

مشخصات فردی

در قسمت شرایط ثبت نام لاتاری و مشخصات فردی باید اطلاعات فردی همراه با تصویر مناسب لاتاری وارد شود. چنانچه متأهل هستید و فرزند نیز دارید، باید در این قسمت اطلاعات فردی آن‌ها را به همراه عکس آپلود کنید.

احراز و پرداخت هزینه

سپس نوبت به احراز و پرداخت هزینه می‌رسد. برای این کار پس از بررسی پیش‌فاکتور ثبت‌نام لاتاری در کارت سبز، نوع پرداخت را انتخاب کنید. در انتها و پس از پرداخت مبلغ مشخص‌شده، ثبت‌نام لاتاری کارت سبز شما تکمیل‌شده و رسید آن برای شما قابل‌نمایش است.

نحوه ثبت‌نام در کارت سبز

متخصصان این مجموعه درهرصورت کلیه مراحل را برای متقاضیان به‌صورت دقیق انجام می‌دهند و آن‌ها را در رسیدن به هدف خود، یاری می‌رسانند. برای ثبت‌نام حضوری ابتدا مراحل زیر را انجام دهید:

  • بعد از ورود به سایت و وارد کردن اطلاعات، در پایین صفحه، ساعت حضور را انتخاب کنید.
  • سپس کد تأیید که به‌صورت پیامک به شماره همراه ارسال‌شده است را وارد کنید تا به بخش پیش‌فاکتور هدایت شوید.
  • بعد از پرداخت هزینه، وقت ثبت‌نام حضوری لاتاری کارت سبز شما نمایش داده می‌شود.

مهاجرت آسان و بی‌دغدغه

به دلیل اینکه انجام مراحل ثبت ‌نام لاتاری 1403 آمریکا دقت و حساسیت زیادی در انجام کار می‌طلبد و هرگونه خطا امکان از دست رفتن شانس شرکت در قرعه‌کشی را به دنبال دارد؛ لذا بهتر است با کمک گرفتن از مؤسسات و شرکت‌های مهاجرتی معتبر، بهترین و کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنید؛ زیرا این شرکت‌ها تا مرحله پایانی پابه‌پای شما هستند.

این مراکز با توجه به اطلاعات کاملی که نسبت به کشور مقصد دارند می‌تواند علاقه‌مندان به مهاجرت را یاری کنند و با ارائه پیشنهادهایی مطابق با شرایط شخص، او را به هدفش نزدیک سازند. در این مقاله سعی بر آن بود که شرایط و نحوه ثبت‌ نام در لاتاری 1403 را بررسی و ارائه کنیم تا در صورت تمایل، بدون رخ دادن مشکل در این مسیر حساس، اقدام به ثبت‌نام کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها