بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱


پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره برنامه اسکار با اجرای مهران مدیری به نمایش خانگی آن هم به پلتفرم فیلیمو آمد. اسکار یک رئالیتی‌شو جذاب و دیدنی است که جدیدترین فعالیت مدیری پس از ساخت سریال دراکولا در نمایش خانگی به حساب می‌آید. در این مطلب نگاهی به این برنامه جذاب می‌اندازیم.

شیوه اجرای مسابقه اسکار

برنامه یا مسابقه اسکار یک برنامه چالش‌محور و البته کمدی است که مهمانان آن همگی از بازیگران و افراد مشهور و شناخته‌شده هستند. در هر فصل از این رئالیتی شو، ۴ سلبریتی، چالش‌هایی را که از طرف مهران مدیری مشخص می‌شود، انجام می‌دهند. در پایان هر فصل ۴ قسمتی، نحوه انجام چالش‌های آن‌ها، توسط مجری و دستیار او (نیما شعبان‌نژاد) و همچنین بینندگان، بررسی می‌شود و امتیاز دریافت می‌کنند. سرانجام با جمع امتیازهای هر چالش، برنده جایزه بزرگ آن فصل مشخص می‌شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

در واقع هر فرد تلاش می‌کند چالش خود را به خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهد و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود و به همین دلیل، اسم «اسکار» برای این مسابقه یا برنامه انتخاب شده است.

 images_1704180539_6593bb3b6063c.png

زمان پخش برنامه اسکار از فیلیمو

قرار است این برنامه ترکیبی و مسابقه خلاقانه از ۸ صبح ۱۸ دی ماه و روزهای دوشنبه از فیلیمو پخش شود. روزهای دوشنبه همواره در فیلیمو روز رئالیتی‌شوها است و در گذشته نیز رئالیتی‌شوهای جذاب جوکر و شب‌های مافیا نیز در این روز پخش شد.

 

 


عوامل و دست اندر کاران سریال اسکار

در این گیم شو، مهران مدیری به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به‌عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت. تهیه‌کنندگان هم محمد شریفی و کژال نوری هستند. اسکار پس از مجموعه ارتش سری دومین محصول ویستا مدیاست که به‌طور اختصاصی در فیلیمو پخش می‌شود.

کارگردان اجرایی: محمدرضا درخشان، مجری طرح: حسین هادیان فر، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: پوپک مظفری، طراح صحنه: پیمان قانع، سرپرست نویسندگان: احمدرضا کاظمی، طراح و نور پرداز آیتم : مسعود مسجدی آرانی، طراح نور استودیو: مسعود رجبیان، صدابردار: مسعود دادگری، طراح لباس: گلاره دربندی، طراح چهره‌پردازی: محمود دهقانی.

images_1704180555_6593bb4b7f9a0.png

درباره مهران مدیری کارگردان مسابقه اسکار

مهران مدیری یکی از ستون‌های اصلی عرصه کمدی نمایشی در کشور است. سابقه فعالیت او به سال‌های دور و اوایل دهه هفتاد در تلویزیون باز می‌گردد. زمانی که او با جنگ ساعت خوش که نوروز ۷۲ از شبکه دو پخش می‌شد توانست توانایی‌هایش را ثابت کند. مدیری پیش قراول نسلی از کمدین‌هایی است که الان هر کدام از آن‌ها ید طولایی در ساخت آثار نمایشی دارند. سعید آقاخانی، رضا عطاران، رضا شفیعی‌جم، نادر سلیمانی، حمید لولایی، پیمان قاسمخانی، امیرمهدی ژوله، جواد رضویان و …. همگی جزو هنرمندانی هستند که نامشان با فعالیت‌های مهران مدیری گره خورده است. مدیری حتی در عرصه نمایش خانگی هم یکی از اولین‌ها است. ساخت سریال جذاب و پر طرفدار قهوه تلخ سرآغاز فعالیت‌های او در نمایش خانگی بود که با سریال‌های ویلای من، هیولا، دراکولا و … ادامه پیدا کرد. حالا از آخرین حضور مدیری در نمایش خانگی ۲ سال می‌گذرد و او قرار است بعد از ساخت برنامه دورهمی برای شبکه نسیم برای اولین بار در مقام مجری رئالیتی شو وارد نمایش خانگی شود و یک مسابقه جذاب را تدارک ببیند.

 


حاشیه های برنامه مهران مدیری

همانطور که -احتمالا- خبر دارید گیم شو اسکار چالش‌های زیادی از سر گذراند تا توانست به مجوز انتشار برسد. این برنامه مجوز ساخت داشت ولی به دلیل کشمکش‌های مهران مدیری با صداوسیما و مشکلات پیش آمده از سال ۱۴۰۱، دچار مشکل مجوز در نمایش خانگی شد و پس از هفته‌ها توقف، بالاخره در بیستم آذر توانست مجوز انتشار بگیرد.

در آخر

مهران مدیری پس از دو سال دوری از عرصه، حالا با ساخت یک ریئلیتی شوی دیگر با نام "اسکار" بار دیگر برگشته است، با استعداد و هنر و تجربه ای که همگی ما از مهران مدیری سراغ داریم پیش بینی میشود این مسابقه نیز به مانند دیگر ساخته های او به یک کمدی جذاب تبدیل شود و با توجه به این نکته که درحال حاضر به شدت جای خالی یک کمدی از یک فرد سرشناس در مارکت حس میشود، پیش بینی ها ازین قرار است که این برنامه به یکی از پربیننده ترین برنامه ها تبدیل شود. شما عزیزان میتوانید هر دوشنبه سریال اسکار را از وبسایت نمایش خانگی فیلیمو مشاهده کنید و از دیدن آن به همراه خانواده خود لذت ببرید.

 

«نویسنده : مجید عباس نژاد»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها