بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

درحال حاضر با توجه به فضای رقباتی که بین کسب و کارها در بستر اینترنت به وجود آمده است، اشخاص سعی بر این دارند تا از هر راهی کسب و کار خود را در معرض دیده شدن و شناخت توسط افراد قرار دهند.

یکی از بهترین روشها در این زمینه سئو بوده، که یکی از پایه های اصلی آن را محتوا تشکیل میدهد. حال این سوال پیش می آید که چه راهکارهایی برای بالا بردن کیفیت محتوا وجود دارد؟ یا یک محتوا با کیفیت چه فاکتور هایی دارد؟

لازم به ذکر است که سئو از دو بخش سئوی داخلی و سئوی خارجی تشکیل شده است.

سئوی داخلی به معنای کارهایی است که داخل سایت انجام می دهیم که مهم ترین آن ها سئو تکنیکال و سئوی محتوا می باشد.

سئوی خارجی به معنای کارهایی است که بیرون از سایت جهت بهبود اعتبار و رتبه های سایت صورت می گیرد.

در ادامه به تمامی راهکارهای لازم برای بالا بردن کیفیت محتوا در سایت به طور کامل اشاره خواهیم کرد.

تولید محتوا سازگار با نیاز مخاطب

اولین مرحله برای داشتن یک مقاله با کیفیت تولید محتوا متناسب با نیاز مخاطب میباشد. زیرا اگر ما محتوای یونیک و با رعایت تمامی اصول سئو را تولید کنیم، ولی سرچی برای آن صورت نگیرد، نتیجه مثبتی برای سایت ما نخواهد داشت.

حال این سوال پیش میآید که چطور ما می توانیم نیاز مخاطبانمان را پیدا کرده، و به آن ها پاسخ دهیم. برای این کار شما میتوانید از ابزارهایی مثل نظرسنجی، پیامهای دریافتی و... در شبکههای اجتماعی استفاده کنید.

همچنین اگر مهارت سئو را بلدید، قطعا با ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی نیز آشنا هستید. که با استفاده از آنها میتوان به عبارتهایی کاربران در حوزه شما سرچ میکنند، دست پیدا کرد. فقط باید دقت داشته باشید که موضوعات انتخابی شما باید بتواند برای مخاطب جذاب، کاربردی و مفید باشد.

انتخاب عنوان جذاب و جالب

عنوان صفحه شما باید جذاب و ترغیب کننده برای مخاطب باشد. زیرا کاربران با سرچ عبارتی که شما برای آن تولید محتوا انجام داده اید، در نتایج سرپ حدود 10 عدد سایت را مشاهده میکنند. که در این میان سایتی توسط آنها انتخاب می شود که برند بوده، و از قبل آن را بشناسند. و یا وبسایتی که عنوان و توضیحاتش بتواند آن ها را به خود جلب کرده، تا وارد آن شوند.

استفاده از تصاویر مرتبط

استفاده از تصاویر مرتبط و جذاب در بهبود کیفیت محتوای شما و درنتیجه زمان ماندگاری کاربر در وبسایت اثرگذار میباشد. این تصاویر سبب می شود، تا کاربر ارتباط بهتری با محتوای شما برقرار کرده و تجربه کاربری خوبی را از سایت شما در ذهن خود بهخاطر بسپارد.

توجه داشته باشید که تصاویر بکاررفته در عین حال که باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند، حجم(سایز) آنها نیز باید برای وب مناسب بوده، تا سبب کند شدن سرعت لود سایت شما نشود.

نظرسنجی

یکی دیگر از روشهای بهبود کیفیت محتوا استفاده از نظر سنجی و یا بازخورد کاربران میباشد. شما میتوانید در قسمت نظرات( کامنتها) از مخاطبان خود بخواهید که نظرات و انتقادات خود را برای بهبود صفحه مورد نظر ثبت کنند. همچنین سوالات و یا تجربههای مرتبط خود را در این زمینه برای سایر مخاطبان به اشتراک بگذارند.

لینک داخلی

استفاده از لینکهای داخلی در محتوا علاوه براینکه در سئو محتوا اثر بخش بوده و باعث میشود، اعتباریک صفحه به صفحات لینک شده منتقل شود. در هدایت کاربر برای مشاهده صفحات مرتبط نیز موثر میباشد.

اجرای درست لینک سازی بین صفحات علاوه براینکه سبب رفع نیاز کاربر در لحظه می شود، باعث شده تا کاربر مدت زمان بیشتری را در سایت شما سپری کند. که این امر در بهبود رتبه سایت و سئو شما موثر است.

توجه داشته باشید که تصاویر به کار رفته در عین حال که از کیفیت خوبی برخوردار هستند. باید حجم (سایز) مناسبی برای وب داشته باشند تا سبب کند شدن لود صفحه شما نشوند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها