بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۴۰۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

به گزارش ارتباط امروز، در هنگام انتخاب شرکت مورد نظر برای شارژ کپسول آتش نشانی خود، حتما به مجوز و پیشینه کاری آن مجموعه دقت کنید. زیرا کپسول ها با جان و مال افراد رابطه مستقیم دارند.


در این مقاله قصد داریم یکی از شرکت هایی که در حوزه شارژ کپسول آتشنشانی فعالیت خوب و موثری را دارد به شما معرفی و خدمات آن را شرح دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید. کپسول ها انواع مختلفی دارند که هر یک روش و مواد متفاوتی برای شارژ شدن دارند در زیر آنها را ب اختصار توضیح می دهیم.

شماره تماس شارژ کپسول آتش نشانی : 09374779303

انواع کپسول آتش نشانی

خاموش کننده آتش نشانی ار لحاظ نوع مواد خاموش کننده به چهار دسته کلی تقسیم می شوند، که عبارتند از:

1. کپسول آتش نشانی پودر و گاز: برای حریق های شیمیایی مثل نفت و بنزین و فرش و ... استفاده می شود و مواد تشکیل دهنده آن پودر مخصوص آتش نشانی به همراه گاز ازت می باشد.

2. کپسول آتش نشانی آب و گاز: برای حریق های درون سوز مثل کارتن و مقوا و چوب و ... استفاده می شود، مواد تشکیل دهنده آن آب به همراه فوم آتش نشانی و گاز ازت می باشد.

3. کپسول آتش نشانی co2 : برای حریق های الکتریکی مثل تابلو برق و کامپیوتر و ... استفاده می گردد و مواد داخل آن از گاز دی اکسید کربن هست.

4. کپسول آتش نشانی بیوورسال: این نوع کپسول ها برای تمامی حریق ها بجز برق مورد استفاده قرار میگیرد و مواد داخلی آن ماده مخصوصی به همین نام است.

شارژ کپسول آتش نشانی چگونه انجام می شود ؟

حال که با انواع کپسول آتشنشانی آشنا شدیم نحوه شارژ کپسول آتش نشانی در مجموعه hse فارس تهران انجام می شود را هم به اختصار می گوییم. ابتدا کپسول ها را با دستگاه بصورت کامل و اتوماتیک از مواد قبلی تخلیه می کنند.

پس از تخلیه کامل شیر کپسول را باز و بدنه را مورد بازبینی و ارزیابی چشمی قرار می دهند. پس از آن سرویس شیر کپسول را انجام می هند که شامل تمیز کاری و تعویض واشر ها می باشد. سپس مواد درجه یک و استاندارد را درون سیلندر ها میریزند و پس از بستن شیر، گاز ازت را به آن تزریق می کنند.

بعد از آن کل کپسول را به داخل تشتی که پر از آب هست میبرند تا نشتی نداشته باشد. تمیز کاری و انداختن کارت مشخصات هم در پایان کار انجام میگیرد.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

هر ساله برای خدمت شارژ کپسول آتش نشانی از سوی این سازمان لیستی داده می شود که بر اساس آن خدمت به شما عزیزان داده می شود. شما عزیزان می توانید با شماره 09334779303 به کارشناسان مجموعه hsefars متصل شوید و سوالات خود را از آنها بپرسید.


چرا کپسول آتش نشانی هرساله باید شارژ شوند ؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا هر سال یکبار باید کپسول ها را برای شارژ و تست مجدد ارسال کنیم، پاسخ آن این است که مواد داخل هر سیلندر بمدت یکسال تاریخ انقضاء دارد و پس از آن خاموش کنندگی نخواهند داشت.

دلیل دیگر و مهم این است که طی مدت یکسال احتمال خرابی واشر ها و یا شیر و شلنگ و ... وجود دارد و بهتر است که یک متخصص این موضوعات را مورد ارزیابی قرار دهد.

برای شارژ مجدد کپسول های خود با شماره 09374779303 تماس بگیرید.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
0
0
عالی بود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
0
سلام عالی بود
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها