بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱


فارکس، بازار تبادل ارز رایج کشورهای دنیا، بزرگترین و نقدشونده ترین بازار مالی در جهان است. این امر شامل خرید و فروش ارز از کشورهای مختلف با هدف کسب سود از طریق نوسانات نرخ تبدیل آنها می شود. معاملات فارکس 24 ساعت شبانه روز و پنج روز هفته انجام می شود و به معامله گران این امکان را می دهد که در هر زمان از حرکات بازار استفاده کنند. از inveslo به عنوان بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان یاد می شود. 

سرمایه گذاری بازار فارکس چگونه است؟

معامله یا سرمایه گذاری فارکس از طریق یک بازار غیرمتمرکز انجام می شود، به این معنی که هیچ مکانی فیزیکی وجود ندارد که همه تراکنش ها در آن انجام شوند. در عوض، معاملات به صورت الکترونیکی در خارج از بورس (OTC) انجام می شود، به این معنی که تمام معاملات از طریق شبکه های کامپیوتری بین معامله گران در سراسر جهان انجام می شود.

کسب درآمد دلاری از فارکس با inveslo

بازار بین المللی فارکس متشکل از شرکت کنندگان مختلف از جمله بانک های تجاری، بانک های مرکزی، شرکت های سرمایه گذاری، صندوق های تامینی، معامله گران خرده فروشی و شرکت های چند ملیتی است. هدف اصلی این شرکت کنندگان، مبادله یک ارز با ارز دیگر، با هدف کسب سود از تفاوت نرخ ارز است.

جفت ارز پایه و اساس معاملات فارکس است. هر جفت ارز نشان دهنده نرخ مبادله بین دو ارز است. برای مثال، جفت EUR/USD نشان دهنده نرخ مبادله بین یورو و دلار آمریکا است. جفت ارزها همیشه به صورت جفتی نقل‌قول می‌شوند که اولین ارز، ارز پایه و ارز دوم، ارز مظنه است. نرخ مبادله ای نشان می دهد که برای خرید یک واحد از ارز پایه چه مقدار از ارز مظنه مورد نیاز است.

معامله گران فارکس می توانند از دو نوع استراتژی معاملاتی استفاده کنند: سفته بازی و پوشش ریسک. سفته بازی شامل موضع گیری در جهت آینده یک جفت ارز، با هدف سود بردن از نوسانات نرخ ارز آن است. از سوی دیگر، پوشش ریسک شامل گرفتن پوزیشن هایی برای جبران زیان های احتمالی ناشی از سایر سرمایه گذاری ها یا عملیات تجاری است که در معرض ریسک ارزی قرار دارند.

نحوه ورود به بازار جهانی فارکس برای ایرانی ها

برای شرکت در بازار فارکس به عنوان یک سرمایه گذاری ایرانی معمولا کار سختی دارید زیرا خیلی از کارگزاری ها ایرانی ها را قبول نمی کنند، اما با inveslo کار شما آسان شده است. معامله گران باید یک حساب کاربری در یک کارگزار فارکس مثل بروکر اینوسلو باز کنند. کارگزاران فارکس به عنوان واسطه بین معامله گران و بازار عمل می کنند و دسترسی به پلتفرم های معاملاتی را فراهم می کنند و خدمات مختلفی مانند تجزیه و تحلیل بازار، منابع آموزشی و پشتیبانی مشتری را ارائه می دهند. معامله گران می توانند برای خرید یا فروش جفت ارز از طریق پلت فرم معاملاتی کارگزار که معمولاً نرم افزار مبتنی بر وب یا قابل دانلود است، سفارش دهند.

معرفی بروکر اینوسلو

طرح کش بک با 5000 دلار درآمد جانبی و تا 300 دلار پاداش اولیه سرمایه گذاری بروکر اینوسلو را از دست ندهید.

Inveslo Trading Ltd با شماره شناسایی بازرگانی 210540039066 در کشور قزاقزستان ثبت شده است. همچنین به عنوان ارائه‌ دهنده خدمات مالی، در وزارت اقتصاد این کشور به ثبت رسیده است. این شرکت با اعتبارنامه صادر شده توسط «آژانس تنظیم و توسعه بازار مالی جمهوری قزاقستان»، در تاریخ 13-07-2021، مجوز ارائه خدمات پردازش پرداخت، کیف پول الکترونیکی، خدمات فارکس و خدمات رمزارز را به مشتریان داخل و خارج کشور قزاقستان کسب کرده است.

Inveslo محیط معاملاتی فوق‌العاده‌ای را برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌کند. غرق در دنیای مالی شوید و معامله کنید – فارکس، CFDهای سهام، معاملات طلا، CFDهای شاخص، حامل‌های انرژی اسپات و رمزارزها.

برای ثبت نام در اینوسلو وارد لینک ثبت نام در فارکس شوید. همانطور که در ابتدا هم گفتیم، این کارگزاری بین المللی دارای تیم پشتیبانی فارسی است و همانطور که میبینید، وبسایت فارسی این شرکت در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است. زمانیکه وارد لینک ثبت نام شدید، با وارد کردن نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس ایمیل و انتخاب یک پسوورد ثبت نام شما انجام میشود.

معرفی بروکر inveslo برای کسب درآمد در فارکس

معامله موفق در بازارهای مالی را آغاز کنید و گام در راه شکوفایی مالی خود و کسب درآمد دلاری بگذارید. امنیت بالای سرمایه های شما، سرعت بالای اجرای دستورات معاملاتی ، پایین ترین کمیسیون ها و اسپردهای بسیار کم، فرصت‌های فوق‌العاده در محبوب‌ترین بازارهای جهانی و همچنین تامین طیف گسترده ابزارهای معاملاتی توسط این کارگزاری از جمله مهمترین نکات مثبتی هستند که میتوان به آنها اشاره کرد.

توجه! در حال حاضر اگر بخواهید از طریق دامنه inveslo.com/fa وارد سایت شوید باید از vpn استفاده کنید. اما اگر دسترسی به vpn ندارید، می توانید از دامنه invesloir.com/fa اقدام به ثبت نام کنید. ثبت نام اولیه کاملا رایگان است و حتی پس از ثبت نام می توانید از حساب آزمایشی و بدون واریز سرمایه استفاده نمایید و بازار فارکس را تجربه کنید.

استفاده از اهرم در معاملات فارکس برای درآمد بیشتر

معاملات فارکس شامل استفاده از اهرمی است که به معامله گران اجازه می دهد پوزیشن های بزرگتر را با مقدار سرمایه کمتری کنترل کنند. اهرم به صورت نسبتی مانند 1:100 یا 1:500 بیان می شود که میزان سرمایه مورد نیاز برای باز کردن یک پوزیشن را نشان می دهد. به عنوان مثال، با اهرم 1:100، یک معامله گر می تواند پوزیشنی به ارزش 100000 دلار را تنها با 1000 دلار سرمایه کنترل کند. در حالی که اهرم می تواند سود را افزایش دهد، خطر زیان را نیز افزایش می دهد، زیرا زیان ها نیز بزرگ می شوند.

عوامل موثر بر بازار Forex

یکی از عوامل کلیدی که بر بازار فارکس تأثیر می گذارد، اخبار اقتصادی و ژئوپلیتیکی است. شاخص های اقتصادی مانند تصمیمات نرخ بهره، رشد تولید ناخالص داخلی و داده های اشتغال می توانند تاثیر قابل توجهی بر نرخ مبادله ارزها داشته باشند. معامله گران به دقت این اخبار منتشر شده را زیر نظر دارند و استراتژی های معاملاتی خود را بر اساس آن تنظیم می کنند.

چه عواملی بر بازار فارکس تاثیر دارند؟

تحلیل تکنیکال نیز به طور گسترده در معاملات فارکس استفاده می شود. معامله گران داده های تاریخی قیمت، الگوهای نمودار و شاخص ها را برای شناسایی فرصت های معاملاتی بالقوه تجزیه و تحلیل می کنند. آنها از ابزارهای فنی مختلف مانند میانگین متحرک، سطوح حمایت و مقاومت و اصلاحات فیبوناچی برای تصمیم گیری آگاهانه در معاملات استفاده می کنند.

در نتیجه، معاملات فارکس یک بازار پویا و سریع است که در آن ارزها خرید و فروش می شوند. هدف معامله گران کسب سود از نوسانات نرخ ارز با گمانه زنی در جهت آینده جفت ارز است. برای معامله گران مهم است که قبل از ورود به بازار، اصول معاملات فارکس مانند جفت ارز، اهرم و مدیریت ریسک را درک کنند. علاوه بر این، مطلع ماندن از اخبار اقتصادی و استفاده از تحلیل تکنیکال می تواند به معامله گران کمک کند تا تصمیمات معاملاتی آگاهانه تری بگیرند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها