بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

کمپانی اسنوا در میان برندهای ایرانی یکی از بهترین ها است. یخچال فریزرهای ارائه شده از این برند تجاری، مصرف کنندگان بی شماری در سر تا سر ایران دارد. این لوازم خانگی نیز با برخی مزایا و معایب کیفی و کمی رو به رو هستند که استفاده از آن ها را در طولانی مدت تحت الشعاع قرار می دهد. در این بخش برخی از رایج ترین آسیب های فنی این تجهیزات را که سبب نارضایتی برخی مصرف کنندگان شده اند، بررسی می کنیم.


چرا یخچال فریزر اسنوا خاموش می شود؟

یکی از رایج ترین سوالات مشتریان در استفاده از این لوازم خانگی، در خصوص خاموش شدن ناگهانی این یخچال ها است. خاموش و روشن شدن متداول یخچال نیز در این زمینه مشکل ساز خواهد بود. در صورت مواجهه با این مشکلات به موارد زیر دقت داشته باشید:

1- در صورتی که یخچال شما عملکرد یخ زدایی مناسبی نداشته باشد، مشکلات روشن و خاموش شدن پی در پی ایجاد می شوند.

2- در صورت نشتی گاز در سیستم یخچال نیز عملکرد کلی دستگاه با مشکلات جدی رو به رو خواهد شد.

3- سوختن محافظ های یخچال در برخی موارد سبب خرابی های یخچال و فریزر اسنوا می شود.

4- در برخی موارد این مشکلات مربوط به پرش فیوز برق ساختمان است. پس پیش از هر اقدامی این مورد را بررسی کنید!

5- پس از بررسی همه قطعات نام برده شده به سراغ برد الکترونیکی اصلی یخچال می رویم. خرابی این قطعه خسارات و هزینه های بالایی برای مشتریان به همراه دارد. اما با مراجعه به یک مرکز معتبر این هزینه ها به حداقل رسیده و از قطعات اصل و اورجینال برای جایگزینی استفاده می شود.

چرا بدنه یخچال اسنوا داغ می شود؟

در لیست خرابی های یخچال و فریزر اسنوا، داغ شدن بدنه این لوازم خانگی نیز یکی از مهمترین ها است و رسیدگی به آن اهمیت بسیاری دارد. برای رسیدگی به این اشکال به نمایندگی تعمیر تخصصی یخچال فریزر اسنوا در تبریز مراجعه کنید. این مشکل می تواند ساختار کلی قطعات اصلی دستگاه را تحت تاثیر قرار داده و کیفیت آن ها را به شدت کاهش دهد. این مشکلات به دلایل زیر ایجاد می شوند:

1- در صورتی که غذای خیلی داغ را در یخچال قرار دهید، به قطعات دستگاه آسیب رسیده و برخی قسمت ها داغ می شوند. به همین خاطر همواره باید به اصول استفاده از این تجهیزات دقت داشته باشید.

2- در صورت قرار دادن بیش از حد مواد غذایی در یخچال بدنه آن داغ خواهد شد.

3- برای نصب این لوازم خانگی باید همواره به فاصله های استاندارد آن تا دیوار دقت داشته باشید! در صورتی که یخچال شما به دیوار چسبیده باشد، بدنه آن همواره دمای بالایی دارد.

4- در این زمینه قطعه هیتر المنت نیز یکی از مهمترین ها است و سبب ایجاد دمای بالا در بخش بدنه می شود.

5- در صورتی که یخچال روشن نشود در برخی موارد بدنه و درب های اصلی آن داغ خواهند شد.


چرا آلارم فیلتر تصفیه یخچال روشن می شود؟

در میان خرابی های یخچال و فریزر اسنوا، آلارم های مربوط به تصفیه یخچال نیز نقش پررنگی دارند. تصفیه آب یخچال فریزر اسنوا یک فناوری مدرن در ساختار این یخچال های داخلی به شمار می رود. اما این سیستم گاهاً با مشکلاتی روبرو می شود که مصرف کنندگان را به دردسر می اندازد. برای رفع این آسیب ها باید فیلترهای آب موجود دقت داشته باشید. شما باید حتما فیلترها را به موقع تعویض کنید. تعویض فیلترها در سرویس کاری دوره ای این تجهیزات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

فیلترهای تصفیه درونی، آنتی باکتریال و بخش های بیرونی این یخچال ها عملکرد خاص خود را دارند و هر یک از آن ها باید سالم باشند. در غیر این صورت آلارم هایی بر روی نمایشگر یخچال شما نمایان خواهند شد. برای تعمیر این قطعات حتما باید به نمایندگی های مجاز و سرویسکاران حرفه ای مراجعه کنید. به علاوه در فرایند تعویض فیلترها حتما از اصالت و اورجینال بودن هر یک از قطعات اطمینان حاصل کنید.

چرا گاز یخچال فریزر اسنوا خالی می شود؟

مشکلات نشتی گاز همواره ساختار فنی بسیاری از لوازم خانگی را تحت تاثیر قرار می دهد. در لیست خرابی های یخچال و فریزر اسنوا به این موارد نیز رسیدگی می شود. در صورتی که با این مشکلات رو به رو شدید، به موارد زیر دقت داشته باشید:

1- در صورتی که اپراتور دستگاه عملکرد مطلوبی نداشته باشد، گاز از قسمت های داخلی خارج خواهد شد.

2- در برخی موارد ایجاد ترک یا سوراخ از لوله های یخچال زمینه ساز نشتی گاز خواهد شد. به همین خاطر در اسباب کشی ها و جا به جایی سیستم یخچال باید از اجزای داخلی آن مراقبت کرده و از ضربه دیدن بدنه جلوگیری کنید.

3- ضربه دیدن خطوط گازی نیز گاهاً سبب بروز نشتی گاز و تخلیه آن از سیستم یخچال فریزر خواهد شد.

4- در صورتی که کمپرسور دستگاه خراب شده باشد، چنین آسیب هایی ایجاد می شوند.

چرا موتور یخچال فریزر اسنوا داغ می شود؟

داغ شدن موتور نیز از رایج ترین خرابی های یخچال و فریزر اسنوا به شمار می رود. این قبیل مشکلات به دلیل عملکرد یکسره کمپرسور دستگاه به وجود می آیند. در این زمینه مشکلاتی مانند کثیف بودن کندانسور یخچال نیز تاثیرگذار خواهند بود. به همین خاطر توصیه می شود سیستم داخلی یخچال ارزشمند خود را به صورت دوره ای سرویس کاری کنید.

در صورتی که یخچال شما در یک مکان گرم نگهداری شود، به تدریج دمای موتور آن افزایش می یابد که خرابی هایی در سایر قطعات نیز به وجود می آورد. در این زمینه معیوب بودن فیلترها نیز نقش تاثیرگذاری ایفا می کند.


جمع بندی

در سال های اخیر بسیاری از مصرف کنندگان یخچال فریزرهای اسنوا با مشکلاتی در این لوازم خانگی رو به رو شده اند. از این رو با بررسی لیست خرابی های یخچال و فریزر اسنوا، جزییات این مشکلات را به همراه برخی راهکارهای تعمیراتی معرفی کردیم. شما می توانید با دقت به نکات اصولی استفاده از یخچال فریزرهای برند اسنوا، از بروز برخی مشکلات در طول مدت مصرف پیشگیری کنید. برای تعمیر هر یک از این لوازم خانگی و جایگزینی برخی قطعات آسیب دیده حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. تعمیرکاران حرفه ای با دقت عمل بالایی به مشکلات موجود رسیدگی می کنند.

منبع: https://tabrizfixer.com


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها