بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۲۷۹
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
:« روزنامه کیهان، متعلق به جناب حسین شریعتمداری که این روزها در حمله به وزرای کابینه اعتدال تخته گاز می رود و ترمز تقوا و انصاف و عدالتش هم بریده، بعد از گاف پریروز خود درباره شرکت متعلق به نعمت زاده، این بار یک سایت شخصی نزدیک به دکتر لاریجانی، رئیس مجلس را سایت رسمی ریاست جمهوری خواند!»

روزنامه کیهان، متعلق به جناب حسین شریعتمداری که این روزها در حمله به وزرای کابینه اعتدال تخته گاز می رود و ترمز تقوا و انصاف و عدالتش هم بریده، بعد از گاف پریروز خود درباره شرکت متعلق به نعمت زاده، این بار یک سایت شخصی نزدیک به دکتر لاریجانی، رئیس مجلس را سایت رسمی ریاست جمهوری خواند!

شریعتمداری در ستون اخبار ویژه خود، مدعی شد سایت اعتدال، سایت رسمی ریاست جمهوری است و به وضوح مشاهده می شود که گردانندگان این سایت، یعنی افراد بسیار نزدیک به ایشان- که کیهان مدعی است از هویت و سوابق آنها باخبر است- چگونه سعی دارند با ارائه اخبار دروغ و تحریف واقعیت ها، جناب رئیس جمهور را در محاصره خبری قرار دهند.

کیهان که ظاهرا کنفرانس روحانی آب سردی بر انگیزه خوانی ها و عملیات روانی هایش ریخته، امروز نوشت:

«آقای روحانی در کنفرانس خبری دیروز با قاطعیت اعلام کرد که تحت تاثیر هیچ حزب، گروه و یا شخصیتی تصمیم نمی گیرد که این اظهارنظر قاطع اگرچه امیدآفرین است ولی متاسفانه با برخی از شواهد و قرائن موجود، همخوانی ندارد و از جمله نشانه هایی در دست است که از تلاش یک جریان وابسته به اصحاب فتنه و مدعیان اصلاحات برای وارونه نمایی واقعیت ها در نگاه و نظر ایشان حکایت می کند.

 کاش جناب رئیس جمهور محترم فقط نیم نگاهی به سایت اعتدال- سایت رسمی ریاست جمهوری- بیندازند و به وضوح مشاهده کنند که گردانندگان این سایت، یعنی افراد بسیار نزدیک به ایشان- که ما از هویت و سوابق آنها باخبریم- چگونه سعی دارند با ارائه اخبار دروغ و تحریف واقعیت ها، جناب رئیس جمهور را در محاصره خبری قرار دهند.

به عنوان نمونه این سایت در خبری با عنوان «اعتراف کیهان به عدم محبوبیتش»! اقدام به دستکاری و تحریف یکی از گزارش های خبری کیهان کرده است. در گزارش یاد شده ادعاهای اصحاب فتنه علیه کیهان مطرح شده و در آن به پاسخ های مستند کیهان نیز که به حمایت از رئیس جمهور محترم بود اشاره شده بود. ولی سایت اعتدال پاسخ های مستند کیهان را حذف کرده و تنها به ادعاهای اصحاب فتنه علیه کیهان اشاره نموده و آن را به خیال خود تحت عنوان جعلی «اعتراف کیهان به عدم محبوبیتش» جا زده است! یعنی دقیقا همان اقدام پلشتی که اطرافیان خاتمی علیه وی انجام می دادند. اطرافیانی که امروزه به آمریکا، انگلیس و اسرائیل پناهنده شده اند.»

اما برادر حسین که مدعی است از پشت پرده و فیها خالدون تمام چهره های سابق و لاحق قبل و بعد از انقلاب ایران و جهان و روابطشان با هم و جورج سوروس و سازمان سیا و MI6 و اسرائیل و منافقین و صدام و.... خبر دارد، نشان داد از درک کوچکترین اطلاعات آشکار درباره فضای مجازی داخل هم ناتوان است و بسیاری از این گنده گویی های او ناشی از حدس و گمان های نادرست است.

در این باره باید گفت، سایت اعتدال نه سایت رسمی ریاست جمهوری، که یک سایت شخصی و خصوصی است که برخی دست اندرکاران آن، از نزدیکان و علاقمندان دکتر لاریجانی، رئیس مجلس هستند. اما برادر حسین ظاهرا ضرب المثل «هر گردی گردو نیست» را هم نشنیده و تنها به این دلیل که این سایت که چند سالی است فعال است، نامش "اعتدال" است و چند گمانه زنی نزدیک به واقعیت درباره کابینه کرده، این سایت شخصی را سایت رسمی ریاست جمهوری خوانده است!


این روزنامه دو هفته قبل هم تلویحا حجت الاسلام صادقی رشاد، چهره روحانی مورد اعتماد رهبر انقلاب را سران فتنه خوانده بود و در حالی که جان هیک، فیلسوف انگلیسی و صاحب نظریه پلورالیسم دینی، در سال ۸۳ به دعوت حجت الاسلام رشاد به ایران سفر کرده و مباحثات متعددی با وی داشت، نوشته بود: «مگر «جان هیک» تئوریسین انگلیسی برای پیشبرد پروژه کودتای مخملی به ایران نیامده و با سران و عوامل فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ جلسات پی درپی نداشته است؟!»

این مورد، عمق تحلیلهای بی پایه و متوهمانه کارگاه حسین پوارو را که به عالم و آدم تهمت می زند، آشکار می سازد و نشان می دهد وقتی کسی درباره حوزه رسانه های داخل کشور که حوزه تخصص او هستند، اطلاعات کافی آشکار را ندارد، چه میزان باید به اطلاعات "پنهان" وی درباره حوزه های دیگر اعتماد کرد.


جالب آن که در همین خبر هم ایشان درباره سایت اعتدال نوشته:گردانندگان این سایت، یعنی افراد بسیار نزدیک به ایشان که ما از هویت و سوابق آنها باخبریم!!

اما بدتر از برادر حسین که حتی در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان جانب تقوا و احتیاط را نمی گیرد، نخبگان و مسوولانی هستند که اطلاعات! و تحلیلهایی از این دست از این جریده معلوم الحال را مبنای تصمیم گیری خود قرار می دهند و مشخص نیست چگونه در پیشگاه حضرت حق در این باره پاسخ خواهند داد.

منبع:آینده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
0
3
كسي كه حسين شريعتمداري را مسئول روزنامه كيهان نمود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
1
12
ح ش بايد توبه كنه و دوره اخلاق را بگذرونه .تهمت نزنه. موقع نوشتن عصبي نباشه و نفس عميق بكشه و...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
1
12
آیا این آقا با این همه تهمت و افترایی که به اصلاح طلبان میزنه نباید یک بارم که شده مورد بازخواست قرار بگیره!؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
همینکه پیش مردم اعتبار نداره بالاترین بازخواست محسوب میشه ... حالا مسئولانی که باید بازخواست کنند هم نکردند مهم نیست
سیف اله
| UNITED STATES |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
مورد بازخواست کی این آقا خودش یک زمانی با. . .و بوده، حالا هم مهره همون هاست، این آقا از الان به فکر یه توپخونه درست و حسابیه برای اتش تهیه ریختن رو کابینه روحانی، و برای خاتمی اگر هر 9 روز یک چالش درست کردند برای این بنده خدا هر هشت روز یکی درست کنند. ولی کور خوندند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
1
8
شگفت انگيز تر اينكه بياد مي اورم كه مطلب نويسنده اي در سايت هاي سياسي خارجي را نقل كرده بود و مدعي بود كه نويسنده معلوم الحال است با وجود اينكه با ارجاع به متن اصلي در همان مطلب خود نويسنده نوشته بود كه من هر بار از نام مستعاري براي انتشار مطالبم استفاده مي كنم!!!
يا يكبار ديگر با ارجاع خواننده به دانشنامه ازاد ويكي پديا درباره يك موضوع خاص نقل قول محير العقولي را منتشر كرده بود كه پس از مراجعه به ويكي پديا چنين مطلبي را نمي توانستيد ببينيد
انان كه با ويكي پديا كار كرده اند مي دانند كه پس از اضافه كردن توضيحي در ان ، تا پيش از تاييد تنها همان كاربري كه توضيحات را اضافه كرده مي تواند در كامپيوترش مطلب خود را ببيند يعني اينكه همين نويسنده كيهان خودش توضيحي اضافه كرده بود و نوشته بود كه مستند به دانشنامه معتبر ويكي پديا!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
مردم از خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ahin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
1
8
خدا به خير كنه دوباره دوره توهين وتحقير و تمسخر اصلاحات شروع شد نه عزيز جواب نميده اگر اين روش مطلوب بود كه اصلاحات هفت دوره در انتحابات شكست نمي خوردند اعتداليون به هوش باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
1
3
جالبه که ایشان با چه حرص و جوشی میگفت خاتمی و ظریف در هتل ... واقع درنیویورک ملاقات کرده اند . در حالیکه مشخص شد در نیویورک همچین هتلی وجود ندارد !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
1
3
ایشان خودشو دربون بهشت و جهنم می دونه و برای خودش مقامات عالیه در نظر گرفته دیگه نیازی به رعایت این قوانین دست و پا گیر نداره
شادی سرمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
0
2
زمانی کیهان روزنامه یک کشور وپرتیراژ ترین بود که تنها بخش نیازمندی های روزانه اش یک کتاب می شد. از وقتی آقای شریعتمداری آمده دیگر کسی کیهان نمی خواند. بخش نیازمندی هایش به زحمت 8 صفحه می شود. تنها مسافران هواپیماها هستند که اجبارا باید کیهان بخوانند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
0
1
... بر حسین شریعتمداری و شریعت مداران
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
0
3
ایشون در مناظره نمایشی با عسگر اولادی در تلویزیون گفت یکی از کسانی که برای کودتای مخملی به ایران سفر کرد آقای اگنش هلر بود! جالبه بدونبد اگنش هلر یک فیلسوف زن هست!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها