بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
اعلام محدودیتهای ترافیکی عید فطر در جاده های کشور
پلیس راه با صدور اطلاعیه ای محدودیتهای تردد در تعطیلات عید فطر را اعلام کرد.

در الاعیه پلیس راه آمده است. تردد موتور سیكلت از ساعت 6 روز چهار شنبه تا ساعت 24 روز شنبه از محورهای كرج - چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

محور كرج- چالوس

تردد انواع تریلر و كامیون از محور كرج - چالوس كماكان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 24 روز پنجشنبه تا 14 ظهر روز جمعه از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 تا 14 روز جمعه از كرج به سمت مرزن آبادبصورت یكطرفه خواهد بود،

در صورتیكه روز پنجشنبه به عنوان روز عید سعید فطر اعلام شود محدودیت یكطرفه محور چالوس از ساعت 24 روز چهارشنبه تا 14 روز پنجشنبه اعمال می شود. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت12روز شنبه تا2 بامداد روز یكشنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه ساعت15روز شنبه تا 02 بامداد روز یكشنبه از مرزن آباد به سمت كرج بصورت یكطرفه است.

تردد كامیونها و كامیونت های محلی دارای مجوز تردد در محورچالوس از ساعت 14روز چهارشنبه تا ساعت2 بامداد روزیكشنبه از محور چالوس ممنوع است.

محور هراز

تردد تریلرها از محور هراز كماكان ممنوع بوده و تردد كامیونها و كامیونتها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه ،پنجشنبه،جمعه وشنبه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزشنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 از آب اسك تا رودهن(محدوده مشاء) بصورت یكطرفه خواهد بود.

محور دماوند

تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه ،پنجشنبه،جمعه وشنبه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

محور زاهدان – زابل

تردد تریلرها و كامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 اتا 20 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعكس ممنوع خواهد بود.

محور قزوین - رشت

تردد انواع كامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای جمعه وشنبه در محور قدیم قزوین- رشت ممنوع است و تردد این قبیل وسایل نقلیه درآزاد راه قزوین- رشت نیزكماكان ممنوع خواهد بود.

محور آستارا - اردبیل

تردد انواع كامیون و تریلر به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا 23 روز شنبه از آستارا به اردبیل و بلعكس ممنوع است.

تبصره1: در صورتیكه روز پنجشنبه به عنوان روز عید سعید فطر اعلام شودو روز شنبه غیرتعطیل باشدتمامی محدودیت ها وممنوعیت های ترافیكی روز شنبه در روز جمعه اجرا می شود.

چنانچه تعطیلی روز شنبه به قوت خود باقی باشد محدودیتها و ممنوعیتهای تعیین شده در همین روز اجرا می شود.

تبصره 2: در محور فیروزكوه در صورت بروز ترافیك سنگین، به منظور روانی ترافیك پاسگاههای پلیس راه مسیر با هماهنگی پلیس راه راهور ناجا از تردد تمامی كامیونها به جزء حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی جلوگیری می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها