بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵
پایگاه اطلاع رسانی اسپورت عربستان سعودی، از مذاکره باشگاه های ˈالکویتˈ کویت و ˈام صلالˈ قطر با «جواد نکونام» کاپیتان تیم ملی فوتبال و تیم استقلال ایران خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، این پایگاه اطلاع رسانی روز یکشنبه با اشاره به اینکه باشگاه ˈالکویتˈ کویت درصدد جذب چهار بازیکن خارجی است، گزارش داد: این باشگاه کویتی در تلاش است «جواد نکونام» بازیکن خط میانی تیم فوتبال استقلال ایران را در فصل نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

اسپورت عربستان سعودی با اشاره به اینکه دیدارهای تیم الکویت در پلی آف لیگ فوتبال قهرمانان باشگاه های آسیا، اوایل ماه آینده میلادی برگزار می شود، تصریح کرد: این باشگاه به نکونام پیشنهاد قرارداد چهار ماهه داده است.

این پایگاه اطلاع رسانی همچنین از باشگاه ˈام صلالˈ قطر به عنوان دیگر پیشنهاد کننده به این بازیکن 33 ساله ایرانی خبر داد و افزود: این باشگاه قطری پس از به خدمت گرفتن «پژمان منتظری» دیگر بازیکن تیم استقلال ایران در تلاش است «جواد نکونام» را به خدمت بگیرد.

اسپورت عربستان با اشاره به تلاش جدی این دو باشگاه برای به خدمت گرفتن جواد نکونام تصریح کرد: قرارداد این بازیکن ایرانی با یکی از این دو باشگاه، فردا (دوشنبه) نهایی می شود و این بازیکن پس از شارجه و الوحده امارات عربی متحده و اوساسونا اسپانیا، حضور در یکی از دو تیم الکویت کویت یا ام صلال قطر را تجربه خواهد کرد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها