بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۴۴۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
راننده مداح مشهور گفته است من تیراندازی کرده‌ام و مجوز تیراندازی هم برای من است چون آنها راه را بسته بودند و چند بار خودرو را به سمت گارد ریل و نزدیک تریلی برده بودند.
تدبیر24: سخنگوی قوه قضاییه گفت: سعید مرتضوی ممنوع الخروج شده و تحقیقات پرونده وی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز سه شنبه این خبر را در نشست خبری فوق العاده با خبرنگاران اعلام کرد.

**در سطح علی جنتی نیست که برای قوه قضائیه تعیین تکلیف کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در واکنش به مصاحبه "علی جنتی" با شبکه الجزیره انگلیسی اظهارداشت: امروز ترجمه این مصاحبه را خواندم، سؤال شبکه الجزیره کاملا جهت‌دار علیه قوه قضائیه است و اگر یک مسئول هوشمند و زیرک در مقابل یک شبکه خارجی قرار بگیرد، در مقابل این سؤال علی‌القاعده به هیچ‌وجه نباید چنین پاسخی بدهد.

وی گفت: طبق رافتی که ما داشته و داریم چند ماهی است که جریان ضد انقلاب و فراریان فتنه علیه قوه قضائیه دارند فضاسازی می‌کنند این جریان حاکی از آن است که قوه قضائیه ضابطه‌مند و مؤثر عمل کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای گفت: در تماسی که با آقای جنتی بوده، گفته‌اند که مصاحبه تحریف شده است، اگر مصاحبه تحریف شده باید به این موضوع واکنش نشان داده شود و مورد اعتراض شدید قرار گیرد.

سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: من تاکید می‌کنم که شاید مطالب منتشر شده حرف‌های آقای جنتی نباشد ولی اگر اینطور باشد باید گفت که این امر سطح ایشان را بسیار تنزل می‌دهد و اصولا در سطح علی جنتی نیست که برای قوه قضائیه تعیین تکلیف کند.

**مرتضوی ممنوع الخروج شده است

وی در این نشست خبری اظهارداشت: با اشاره به پرونده سعید مرتضوی در دادگاه اظهارداشت: مرتضوی ممنوع الخروج شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا مرتضوی برای فردا(چهارشنبه 25دی ماه) به دادسرا احضار شده است یا خیر، گفت: اجمالا می‌دانم ممنوع‌الخروج شده و همین روزها احضار شده، اما راجع به فردا نمی‌دانم.

**درباره رئیس جمهور سابق و بابک زنجانی خبر جدیدی نیست

وی درباره آخرین وضعیت پرونده محمود احمدی‌نژاد گفت که در این باره چیز جدیدی وجود ندارد.

محسنی‌اژه‌ای همچنین درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی و اینکه آیا فرد جدیدی در این رابطه دستگیر شده است، یا خیر، گفت: اطلاع جدیدی ندارم و بعید می‌دانم چنین چیزی باشد.

*تیراندازی از سوی مداح معروف انجام نشده است

سخنگوی دستگاه قضا همچنین درمورد پرونده تیراندازی مداح معروف اظهار داشت: این شخص تیراندازی نکرده بلکه سرنشین خودروی وی تیراندازی کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: در نشست خبری گذشته هم توضیحاتی در این زمینه ارائه کرده‌ام و از شما اصحاب رسانه می‌خواهم تا با خویشتن‌داری اجازه دهید مسئله بیشتر روشن شود و دراختیار رسانه ها قرار بگیرد.

وی از مطالب درج شده دریکی از روزنامه اظهار تعجب کرد و گفت: با اینکه ابعاد این مسئله روشن نشده، متعجبم که این روزنامه چطور اینگونه قلم فرسایی کرده است؟

دادستان کل کشور گفت: ساعت‌های بعد از نیمه شب بود که در اتوبان شهید بابایی از سمت شرق به غرب سه دستگاه خودرو که دو دستگاه آنان پژو 206 و یک دستگاه مزدای 40 بود با هم در حرکت بودند که یکی از سه ماشین در تونل سبقت گرفت و دو خودروی دیگر هم به دنبال او با سرعت بیشتر حرکت کردند.

*راننده مداح گفته است من تیراندازی کرده‌ام

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اظهار داشت: راننده مداح مشهور گفته است من تیراندازی کرده‌ام و مجوز تیراندازی هم برای من است چون آنها راه را بسته بودند و چند بار خودرو را به سمت گارد ریل و نزدیک تریلی برده بودند.
سخنگوی دستگاه قضا گفت: در این مورد اقدامات غیر محسوسی انجام شده ولی قرار نهایی صادر نشده است و شاید به زودی تا هفته آینده نتیجه نهایی باز پرسی اعلام شود، اگر آن فرد مجوز اسلحه داشته باشد و شرایط تیراندازی را رعایت کرده باشد پیگیری پرونده به نحو دیگری خواهد بود.
دادستان کل کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در رسانه‌ها آمده است که مداح مشهور گفته من مجوز اسلحه دارم گفت: مشکل از همین رسانه‌ها است چرا که آنها نمی‌گذارند تحقیقات تمام شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
0
چرا کامل تر را نزدید؟ کجا رفت آنهمه جنجال قبلی؟ زوج جوان با سه تا ماشین بودند ؟! طرف را داشتن می کردن زیر تریلی. آنوقت کجا تگزاس است؟! خوب مدتی همه را سر کار گذاشتین و با این بهانه هر چه در ذهن تان بود بیرون ریختین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
0
1
پ ن پ کار حسین باقلوا بوده
گلچین مداحی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
1
0
تو اون دنیا باید جواب خیلی چیزارو بدین
البته اگه اعتقادی داشته باشین
خدا حاج محمود رو عزیزتر کنه
هالو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
0
1
راست گفته جناب دادستان کارکریمی نبوده حتما کارمن کله گنده بوده
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها