بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
معرفی آثار جشنواره بین المللی فیلم فجر/11
«یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» فیلمی که سیمرغ بلورین نقش مکمل زن را برای یکتا ناصر به ارمغان آورد. حالا منوچهر هادی بعد از دو سال با «زندگی جای دیگری است» به جشنواره برگشته است .
شناسنامه فیلم:

نام: زندگی جای دیگری است

تهیه کننده: سید امیر سیدزاده

کارگردان: منوچهر هادی

بازیگران: حامد بهداد، نیکی کریمی، یکتا ناصر و پارسا پیروزفر. سایر بازیگران:خسرو امیر صادقی، رضا بهبودی، مهدی بجستانی، محمد حسین سیدزاده، رضا سخایی.بازیگران نوجوان: امید کماری، ثمین حاجی مختاری.

سایر عوامل: نویسندگان: منوچهر هادی، بابک کایدان، پدرام کریمی/ مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی/ تدوین: منوچهر هادی/ مجری طرح: مجتبی متولی/  آهنگساز: حامد ثابت/ طراح صحنه و لباس: آتوسا قلم فرسایی/ طراح چهره‌پردازی: سودابه خسروی/ صدابردار: جهانگیر میرشکاری/ صداگذار: حسین ابوالصدق/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: نغمه نظری/ دستیار دوم کارگردان: شهاب محسنی نژاد/ مدیر تدارکات: پرویز کاظم لو/ جانشین تولید: مهرداد متولی/ منشی صحنه: رضا بقایی/ عکاس: آرش صادقی/ مجری طرح: مجتبی متولی/ سرمایه گذاران: حامد سلگی، سید امیر سید زاده

خلاصه: داود مدتها قبل از همسرش جدا شده و با دو فرزندش زندگی می کند. او بهیار مجرب بیمارستان است که بیماران مبتلا به مرگ را احیا می‌کند اما حالا مرگ به سراغ او آمده است.

مضمون: اجتماعی


حواشی:

· حامد بهداد در اواخر تصویربرداری ، پدرش را از دست داد و باعث شد سکانس های مربوط به او با تغییر در برنامه ریزی ، بازی خودش را به پایان برد.

· اختلاف منوچهر هادی با تهیه کننده و توقف فیلم ؛ ماجرا از این قرار بود که هادی نام آهنگسازی رو به تیتراژ فیلم اضافه کرده بود . سیدزاده از این موضوع که بدون هماهنگی با او اسم کسی را در تیتراژ اضافه کردند که حتی یک نت موسیقی هم برای فیلم نساخته گلایه داشت.


ویدئو:
بخشی از فیلم


حجم: 3.5 مگابایت / دانلود



تصاویر:






































تصاویر و ویدئو زندگی جای دیگری است جشنواره فیلم فجر





بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها