بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۹
تندیس ˈمهر حقوق بشرˈ یکشنبه شب به پاس یاری رسانی و همنوایی با کودکان سرطانی شین آباد و کودکان جذامی مهاباد به استاد آواز ˈشهرام ناظریˈ اهدا شد.
تدبیر24: شهرام ناظری در آیینی که به همین منظور در تالار انتظار کرمانشاه برپا شد ضمن تشکر از لطف و ابراز احساسات مردم کرمانشاه، گفت: متاسفم که در سال های اخیر به دلیل وجود برخی موانع بر سر راه فرهنگ و هنر کشور، نتوانستم به زادگاهم سفر کنم.

وی ابراز امیدواری کرد با تدبیر دولت یازدهم، امید به حوزه فرهنگ و هنر کشور بازگردانده شود.

ناظری خاطرنشان کرد: اکنون که نسیم خوش امید در حوزه فرهنگ و هنر کشور پیچیده است، انتظار می رود این روند اشاعه یابد.

وی با بیان اینکه آرزومند جان گرفتن دوباره هنر موسیقی در استان کرمانشاه هستم، گفت: برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

در این آیین، ناظری برای حاضران یک قطعه کوتاه را اجرا کرد.

رییس کانون وکلای دادگستری استان های کرمانشاه و ایلام نیز در این آیین، هدف از اهدای تندیس حقوق بشر به شهرام ناظری را تقدیر از فعالان عرصه حمایت از حقوق بشر و ترویج اقدامات بشردوستانه در جامعه عنوان کرد.

ˈشهاب تجریˈ با بیان اینکه تندیس حقوق بشر توسط کانون وکلای دادگستری استان های کرمانشاه و ایلام طراحی شد، گفت: امسال دومین سال اهدای این تندیس است.

وی افزود: این تندیس سال گذشته به استاد ˈپرویز پرستوییˈ بازیگر نام آشنای کشورمان اهدا شد.

** رییس جمهوری حامی حقوق بشر است

ˈغلامرضا طیرانیانˈ حقوقدان برجسته کشور نیز در این آیین با بیان اینکه دکتر حسن روحانی نخستین رییس جمهوری ایران بود که پیش نویس منشور حقوق شهروندی را ارایه کرد، گفت: وی با این کار نشان داد که حامی حقوق بشر است.

وی افزود: جامعه حقوقی کشور خوشحال است که پس از سال ها یک حقوقدان ریاست قوه مجریه را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه رییس جمهوری یازدهم از ارایه سخت ترین انتقادها واهمه ای ندارد، گفت: این رویه آقای روحانی مورد حمایت ماست و همه باید از او حمایت کنند.

طیرانیان گفت: اصل حقوق بشر در صورت علاقه به همنوع رعایت می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها