بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
معرفی آثار جشنواره بین المللی فیلم فجر/16
عباس رافعی که دو سال پیش در اعتراض به بسته شدن خانه سینما از شرکت با فیلم «آزاد راه» انصراف داد، امسال با فیلم «فصل فراموشی فریبا» در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.
شناسنامه فیلم:

نام: فصل فراموشی فریبا

تهیه کننده: عباس رافعی

کارگردان: عباس رافعی

بازیگران: ساره بیات، امین زندگانی، شهین تسلیمی، عباس شجاع، هومن کیایی، ژیلا آل‌رشاد، ژیلا شاهی

سایر عوامل: نویسنده : علی اصغری/ مدیر فیلمبرداری : علیرضا برازنده/ مدیر صدابرداری : عباس رستگار پور/ تدوین: پرهام وفایی/ آهنگساز: پیمان یزدانیان/ مدیر تولید : مسعود دلیری/ طراح چهره پردازی : مهرداد قلی پور/ طراح صحنه و لباس : رعنا امینی/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : محمد عزیزی/ منشی صحنه : پرستو مدانلو/ عکاس : بابک برزویه سیما محمدی/ مدیر تدارکات : سید احمد رضایی/ مدیر صحنه : مصطفی آذر نوش/ مجری طرح : مصطفی مسجدی

خلاصه: داستان زنی است که گذشته نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش وی برای فرار از این گذشته سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند.

مضمون: اجتماعی


حواشی:

•    گروه فیلمبرداری فصل فراموشی فریبا به دلیل ضرورت فیلمنامه و ایجاد فضای مستند در فیلم نیاز به فیلمبرداری غیرمحسوس در حاشیه شهر داشتند. .گروه فیلمبرداری در اطراف خیابان خزانه بخارایی سوار بر یک اتومبیل وانت بودند و ساره بیات راننده آن بود. گروه فیلمبرداری در پشت وانت استتار شده بودند. گروه به قصد فیلمبرداری مستند وارد محل خاصی می‌شود، که گویا قاچاقچیان مواد مخدر درحال رد و بدل کردن مواد بودند و پس از فهمیدن ماجرا و دیدن دوربین درحال فیلمبرداری، یکی از ماشین‌های مشکوک برای منحرف کردن وانت فیلمبرداری چندین بار با سرعت به وانت کوبید که مهارت رانندگی ساره بیات مانع از واژگونی وانت شد. در این حادثه منشی صحنه، فیلمبردار و دستیار فیلمبردار دچار حادثه شدند که خوشبختانه آسیب جدی به آنها وارد نشد.


ویدئو:

بخشی از فیلم


حجم: 6.5 مگابایت / دانلود


تصاویر:
























بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها