بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
والری آموس معاون بان کی مون و مسئول هماهنگی کمک های اضطراری سازمان ملل با اشاره به وضعیت بحرانی ساکنان ساحل آفریقا گفت که نهادهای سازمان ملل برای کمک به 20 میلیون مردم گرسنه این منطقه به دو میلیارد بودجه نیاز دارند.
تدبیر24: والری ایموس اظهار داشت در زمان حاضر شمار زیادی از خانواده ها در ساحل آفریقا به کمک های فوری نیاز دارند وهیچ نهادی به تنهایی قادر به تامین نیازهای آنان نیست.

والری آموس بر ضرورت طرح راهبردی جامع برای کمک به میلیون ها نفر مردم گرسنه این منطقه تاکید کرد و گفت : نجات مردم زجر کشیده این منطقه از طریق یک اجماع بین المللی ومشارکت کامل کشور ها و سازمان ها امکان پذیر است.

منطقه ساحل کمربندی است بطول یک هزار و 600 کیلومتر که از اقیانوس آرام تا دریای سرخ ادامه دارد و در یک دهه گذشته سه دوره خشکسالی ویرانگر بخود دیده است که در نتیجه بیش از 20 میلیون نفر از ساکنان آن با خطر مرگ ناشی از گرسنگی روبرو هستند

اموس در سخنان امروز خود با اشاره به این که در حال حاضر بیش از 5 میلیون کودک زیر پنج سال در این کشور از سو تغذیه رنج می برند، گفت : نخستین اولویت این سازمان اطمینان حاصل کردن از این است که کشاورزان ساحل فصل کاشت موفقیت آمیزی در پیش داشته باشند.

وی افزود : نهادهای سازمان ملل تلاش می کنند تا با تجهیز کشاورزان این کشور به شیوه ها و ابزار های پیشرفته تر کشاورزی از وقوع خشکسالی های دوباره در این کشور جلوگیری کنند.

معاون بان کی مون در نهایت یاد آور شد که سازمان ملل و شرکای بین الملی این نهاد برای کمک به 20 میلیون نفر مردم گرسنه این منطقه دست کم به 2 میلیارد دلار کمک های مالی فوری نیاز دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها