بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ادامه بارش‌ها در قسمت‌های مختلف کشور تا دو روز آینده خبر داد.
تدبیر24: احد وظیفه اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز در غرب، جنوب غرب و برخی مناطق شمال غرب کشور شاهد ابرناکی، بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر شاهد برف خواهیم بود که این بارش‌ها در مناطق غربی از شدت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: همچنین در برخی نقاط جنوب غرب کشور وزش باد نسبتا شدیدی رخ خواهد داد و گستره بارش‌ها تا اواخر وقت به دامنه‌های جنوبی زاگرس، استان بوشهر و دامنه‌های جنوبی البرز خواهد رسید.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد:‌ از فردا (روز دوشنبه) دامنه بارش‌ها سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق و نواحی جنوب کشور را نیز در بر خواهد گرفت اما به تدریج از بعد از ظهر از سمت شمال غرب و غرب کشور مقدار ابرها کاسته خواهد شد.

به گفته وظیفه، همچنین در این روز شدت بارش‌ها در دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس بیشتر خواهد شد.

وی اظهار کرد: در روز سه شنبه بارش‌های پراکنده در شرق و جنوب شرق کشور ادامه یافته و به تدریج سامانه بارشی از شرق کشور خارج خواهد شد.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در روزهای یکشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه در خصوص وضعیت جوی استان تهران نیز اظهار کرد: فردا هوای تهران با حداقل پنج و حداکثر ۱۲ درجه سانتی گراد ابری و همراه با بارش پراکنده و به تدریج همراه با کاهش ابر خواهد بود.

همچنین در روز سه شنبه با حداقل چهار و حداکثر ۱۳ درجه سانتی گراد هوای استان تهران کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر همراه با رشد ابر در ارتفاعات و بارش‌های پراکنده همراه خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها