بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۰
با نزدیک شدن به روزهای انتهایی سال و آغاز خریدهای شب عید، پلیس تمهیدات ویژه خود برای این روزها را آغاز کرده و بر این اساس شهروندان را از پارک دوبل و حمل پول نقد برای خرید بر حذر داشته است.
تدبیر24: تقریبا در همه جای دنیا رسم است که مردم در ماه پایانی سال و بخصوص روزهای منتهی به آغاز سال جدید، برای خرید لوازم و وسایل مورد نیاز به بازار و مراکز خرید هجوم می‌آورند.

امسال نیز به مانند سالهای گذشته حضور مردم در خیابان‌ها و بازار برای خرید شب عید آغاز شده و همین امر موجب بروز ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ و بخصوص خیابانهایی که مراکز خرید در آن وجود دارد شده است.

شلوغی شب‌های تهران و سایر شهرستان‌ها در این ایام و جیب پر پول شهروندانی که به قصد خرید با خودرو و بی‌خودرو به مراکز خرید مراجعه می‌کنند ضمن ایجاد ترافیک بهشتی را برای سارقان و جیب‌برها رقم می‌زند.

به همین منظور نیروی انتظامی تمهیدات ویژه‌ای برای این روزهای سال در دو بخش انتظامی و راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته است.

سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در آخرین نشست خبری خود به این نکته اشاره کرد که طرح نوروزی راهور در شهر‌ها از ابتدای اسفند برگزار می‌شود.

وی همچنین با درخواست از شهروندان جهت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به آنها در مورد پارک دوبل هشدار داد و گفت: پلیس با کسانیکه در خیابان‌ها و بخصوص خیابان‌های شلوغ با پارک دوبل موجب بروز ترافیک می‌شوند، برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین از کنترل هوشمند معابر و حضور پر رنگ ماموران راهور در شهرهای بزرگ و بخصوص تهران خبر داد.

از دیگر سو فرمانده انتظامی کشور نیز در مورد احتمال افزایش سرقت‌ها و جیب‌بری‌ها گفت: قطعا هرچه به روزهای پایان سال نزدیک می‌شویم حضور ماموران در مراکز خرید و اماکن شلوغ و پرتردد افزایش یافته و در معابر و گذرگاه‌ها حضور خواهیم داشت از سوی دیگر سعی می‌کنیم در روزهای پایانی سال محدودیت‌های خرید در ایام ساعات شب را برداریم.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد تا از حمل پول نقد خودداری کنند و با استفاده از عابر بانک مانع سوءاستفاده سارقان و جیب‌برها در این ایام شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها