بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
دختر دانشجویی که نام کاربري و رمز عبور خود را در اختيار دوستش قرار داده بود در پايان ترم با حذف تعداد زيادي از واحد هاي درسي اش از سوی همکلاسی مواجه شد.
تدبیر24: سرهنگ کارآگاه محمد حسینی پور در رابطه با اين خبر گفت: دختر دانشجو با در دست داشتن برگه قضايي به اداره مبارزه با جرايم سايبري پليس فتا مراجعه و مدعی شد چندي پيش که براي ديدن نمرات خود به سامانه اينترنتي دانشگاه وارد شدم، متوجه شدم که تعداد زيادي از دروس و واحد هايي که امتحان داده بودم، بدون آگاهي من از اين سامانه حذف شده است.

وی افزود: با دريافت اين شکايت بررسي هاي فني و بازجويي از مظنونا مورد ظن دختر دانشجو آغاز شد و در نهايت، همکلاسی وی  که دوست نزديکش بود شناسايي و برای بازجويي و انجام تحقيقات به پليس فتا احضار شد.

دختر جوان پس از بازجويي و مشاهده ادله پليس اعتراف کرد: شاکي دوست نزديک من است و بارها به من اعتماد کرده و نام کاربري و رمز عبور ورود به سامانه را در اختيارم قرار مي داد تا وضعيت معدل وي را از طريق سامانه چک کرده و به وي اطلاع دهم و به سبب اين که او قصد داشت براي ادامه تحصيل به خارج از کشور برود،با هدف به تاخير انداختن سفر وي اقدام به حذف تعدادي از دروس و واحد هاي درسي اش کردم.

رئيس پليس فتا استان سيستان وبلوچستان در پايان يادآور شد: دوستي يکي از با ارزش ترين روابط بين انسان هاست ولي اعتماد بي جا مي تواند اين روابط زيبا را به سمت سياهي و تاريکي بکشاند و در اين جا به شهروندان  توصيه مي کنم از قرار دادن مشخصاتي از قبيل نام هاي کاربري و رمز هاي عبور به افراد و حتي دوستان نزديک خود خودداری کنند.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها