بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
جمعی از اعضای جامعه ورزش انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در حالی که دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور از مردم خواسته د رصورت بی نیازی از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند، امروز جمعی از ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزش کشور انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کردند. البته بخش اعظم این افراد اعلام کردند که از ابتدای اجرای طرح هدف مندی یارانه ها این مبلغ را دریافت نمی‌کرده‌اند.
در فهرست این افراد نام محمود مشحون، محمد پولادگر، علی کفاشیان، محمدرضا داورزنی، افشین داوری، هادی ساعی، محمود میران، علیرضا دبیر، امیر قلعه نویی، علی دایی، حسین رضازاده، محمد بنا، مهدی مهدوی کیا، آندرانیک تیموریان، احسان روزبهانی، کمیل قاسمی، امید نوروزی، نوشاد عالمیان و چندین و چند چهره شاخص ورزش کشور دیده می شود.
جامعه ورزش کشور امیدوار است با این حرکت بخشی از هزینه‌های توسعه زیرساخت های ورزش و تکمیل پروژه های نیمه تمام تامین شود تا در جای جای ایران اسلامی کودکان و نوجوانان بتوانند در محیط‌هایی استاندارد و آرام به ورزش بپردازند و از این طریق نشاط  و سلامت آینده سازن ایران تضمین شود
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها