بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۱۳۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
سیدفاضل موسوی نماینده سابق مجلس
آقای هاشمی شناسنامه این نظام است و صحبت از جمهوری اسلامی بدون اشاره به نقش ایشان ممکن نیست اما جریانی که در برابر ایشان قرار گرفته، همان جریانی است که . . .
تدبیر24: گرچه دلهره و نگرانی‌ای که در میان منتقدان دولت وجود دارد، معنا ندارد و در تمام کشورهایی که نظام‌های سیاسی با ساختار دموکراتیک دارند، اگر جریانی نتواند اعتماد مردم را در یک انتخابات جلب کند، بار دیگر در انتخابات شرکت می‌کند و موفقیت در انتخابات یا شکست در آن نتیجه‌ای ابدی محسوب نمی‌شود، با این حال افرادی از پیروزی آقای روحانی نگرانند و هر روز سعی می‌کنند به نحوی این نارضایتی خود را نشان دهند.

کشور برای همه مردم است و نباید افرادی که ایران را مایملک شخصی خود می‌دانند، با به هم زدن نظم عمومی به قدرتنمایی بپردازند. لغو سخنرانی آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی در کیش، آخرین نمونه از برخوردهای حذفی و قهری همین جریان سیاسی علیه اصلاح‌طلبان به شمار می‌رود. با اینکه بزرگان کشور به این مساله اشاره کرده‌اند که از این روند مکدر هستند اما این جریان سیاسی هنوز تکلیف خود را مشخص نکرده و بسیاری از مواضع تند خود را بیان می‌کند.

این تناقض فقط در مورد مواضع بزرگان نیست و سابقون انقلاب خاطرات زیادی از آن ایام و اقدامات تندروها به یاد دارند. با این حال این جریان خاص سیاسی همواره بیشترین حجم انتقادات را به بزرگان کشور و انقلاب و شخصیت‌های برجسته کشور نشانه رفته است. این جریان سیاسی که در همه این سال‌ها در اندیشه عبور از آیت‌ا... هاشمی بود و جریان اصلاح‌طلبی را یک جریان مرده می‌پنداشت در زمان انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کرد که چگونه این جریان مرده پنداشته شده در عرض سه روز و با چند بیانیه توانست سرنوشت انتخابات را تغییر دهد و فردی را به ریاست جمهوری ایران برساند که بیشترین فاصله فکری را از اندیشه‌های این جریان سیاسی تندرو داشت.

آقای هاشمی شناسنامه این نظام است و صحبت از جمهوری اسلامی بدون اشاره به نقش ایشان ممکن نیست اما جریانی که در برابر ایشان قرار گرفته، همان جریانی است که در مورد ایشان زمانی تاکید شده بود که توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند. مساله فقط حوادث رخ داده در کیش و شخص آقای هاشمی نیست؛ مساله هشداری است از روال شدن رفتارهای غیرمنطقی و خارج عرف در سیاست کشور.‌ای کاش این افراد تمکین بیشتری به فرامین بزرگان داشتند و به جای تندروی‌های بی‌نتیجه‌ به دنبال راه‌حل‌های بهتر و نتیجه بخش‌تری برای جلب دوباره اعتماد مردم باشند چرا که دود این اختلافات رفته‌رفته علاوه بر چشم خودشان به چشم مردم هم خواهد رفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
0
1
بیایید از خودتان شروع کنیم. مگر مسئولین بندرلنگه و آن مناطق نگفتند که اصلا بنا به سخنرانی ایشان نبوده است؟ پس چطور عده ا ی تندرو مراسمی که وجود خارجی نداشته را برهم زده اند. وقتی ضایع می شوید دست به انکار می زنید و صورت مساله را پاک می کنید؟ لااقل با خودتان هماهنگ باشید. با این ناهماهنگی به جریان شما بیشتر می خورد که توانایی اداره یک نانوایی را هم نداشته باشد.
روحانی مچکریم.
تدبیر1404
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
0
0
بذارید اول تعجب کنم !!!! اه چقدر فهمش برای اقایون سخت. من نمیدونم نویسنده چرا اینطور با بی تجربگی و خامی فقط وفقط برای اینکه بگه جناب هاشمی منم در کنار شما هستم دستمو بگیر ی قلمی زده.تصور کنید از شخصی میپرسند پدر و مادرت کی هستش بگه این دو اسمی که تو شناسنامه من هستند پدر ومادرم نیستند. بعد هر کی رو که میخواد اسمشو بیاره. حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی تا ایران اسلامی هست که هست پابرجاست فقط بشرطها و شروطها! چند وقتی هست که اطرافیان حضرت ایت الله هاشمی رفسنجانی با هدف یا بی هدف خودشون ریشه خودشونرومی زنند. بهتر نویسنده محترم تذکری چند به اقایون بدهند.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها