بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۱۵۶۰
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
متهم شویی پس از آنتن فروشی
به نقل از سایت الف: پرونده مذکور در هاله ای ضخیم از ابهام پیش روی مردم گشوده مانده و نه تنها برای فرد خوش سابقه ای مانند آقای محمود کریمی، بلکه برای قوه قضاییه سئوال برانگیز شده است. به سیر اخبار در این زمینه توجه بفرمایید:
به گزارش تدبیر24 به نقل از الف:روز چهارشنبه ۱۴فروردین ماه مصادف با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها رسانه ملی مکراراً از شبکه های مختلف سیما اجرای مرثیه سرایی آقای محمود کریمی در بیت رهبری را که یک روز قبل انجام شده بود، پخش نمود. به نظر می رسد هدف از این کار، خنثی سازی ماجرای پرونده تیراندازی در اتوبان، مربوط به آقای کریمی بوده است. یا لااقل این اتهام متوجه صدا و سیما می شود. امری که به دلایل زیر به هیچ وجه قابل قبول نیست:
 
۱.    پرونده مذکور در هاله ای ضخیم از ابهام پیش روی مردم گشوده مانده و نه تنها برای فرد خوش سابقه ای مانند آقای محمود کریمی، بلکه برای قوه قضاییه سئوال برانگیز شده است. به سیر اخبار در این زمینه توجه بفرمایید:
 
* در ایام اربعین مصادف با ۵دی ۱۳۹۲تیر اندازی از خودروی آقای محمود کریمی به سمت خودرو ۲۰۶ در جاده دماوند صورت می پذیرد. خود آقای کریمی درتوضیحاتی که به نقل از ایشان در سایت خبری تازه نیوز منتشر شد و به سرعت در سایت های خبری هر دو جناح بازنشر گردید و هیچگاه از جانب ایشان تکذیب نشد، میگوید : "شب از نیمه گذشته بود و در اتوبانی خلوت خودرویی ایجاد مزاحمت می کرد. به زور مجبورم کردند در کناره اتوبان بایستم. یکدفعه دیدم به سمت خودروی من حمله کردند. مجبور شدم برای حمایت از خودم و سرنشینان خودرو چند تیر شلیک کنم تا اراذل پا به فرار بگذارند. شما بودی چیکار می کردی؟ در خودرویت را باز می گذاشتی و می گفتی هر کاری خواستیدانجام بدهید؟"
 
* یکی از مداحان خوشنام نیز، ضمن پذیرش انتساب تیر اندازی به ایشان این ماجرا را به داستان مداخله حضرت موسی در دعوای یک بنی اسرائیلی و یک قبطی که به کشته شدن قبطی انجامید تشبیه و درصدد توجیه بر آمد.
 
* پس از انعکاس گسترده این اخبار در رسانه ها، سردار رادان در ۱۶ دی ماه مصاحبه نموده ومیگوید "کسانی که محمود کریمی به آن ها شلیک کرده اراذل نبودند"
 
* روز ۱۷ دی ماه، رئیس کمیسیون قضایی مجلس در اظهار نظری میگوید: "تیر اندازی آقای کریمی عملی مجرمانه است" تا این تاریخ تمامی گزارش ها، حاکی از تیر اندازی اقای محمود کریمی است.
 
* در تاریخ ۲۶دی ماه آقای اژه ای سخنگوی محترم دستگاه قضا، در جلسه هفتگی با خبرنگاران طی سخنان متفاوتی، تیراندازی را به فرد دیگری که همراه آقای کریمی بود نسبت می دهد و میگوید: "بر اساس اعلام شاکی و مداح معروف مشخص شده سه خودرو در اتوبان شهید بابایی مسیر شرق به غرب در حرکت بوده‌اند که دو تای آن‌ها ۲۰۶ و یکی از آن‌ها مزدا بوده است. شاکی پرونده مدعی شد که در ‌تونل سبقت می‌گیرد و این در حالی است که پس از این سبقت، خودروی آقای کریمی برای وی چراغ می‌زند و این فرد هم از خط وسط به خط کناری منتقل می‌شود. شاکی می‌گوید پس از این کار،‌ صدای چند تیر را می‌شنود که یکی از این تیر‌ها به خودرو او اصابت می‌کند.
 
پس از این اتفاق، ماشین شاکی و ماشین آقای کریمی در گوشه اتوبان می‌ایستند و با یکدیگر به واسطه شناختن همدیگر احوال‌پرسی می‌کنند و سپس خداحافظی کرده‌اند. شاکی ادامه می‌دهد که فردای روز حادثه ‌چند تن از دوستانش به وی می‌گویند از آنجا که ماشینت تیر خورده نمی‌توانی آن را بفروشی و درست کنی به همین دلیل شاکی به پلیس مراجعه می‌کند.
 
وی افزود: پس از حضور شاکی در مرجع انتظامی پرونده تکمیل شده و از شاکی و همچنین مداح معروف آقای کریمی تحقیقات انجام می‌شود. در حالی که شاکی می‌گوید شکایتی ندارد و فقط خسارت ماشینش را می‌خواهد. این در حالی است که فردی که همراه آقای کریمی بوده مدعی شده که اسلحه برای وی بوده و اجازه شلیک هم داشته است و از این فرد هم تحقیقاتی به عمل آمده است.
 
دادستان کل کشور در پاسخ به این سؤال که آیا این پرونده از جنبه عمومی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد یا خیر، گفت: به طور قطع پس از انجام تحقیقات اگر ضرورت داشته باشد از جنبه عمومی هم مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
وی گفت: باید بررسی شود ‌فردی که ادعا می‌کند اسلحه برای وی بوده و همچنین مجوز حمل سلاح داشته در هنگام استفاده از آن قوانین و ضوابط را رعایت کرده یاخیر"
 
* ریس دیوان عالی کشور نیز پس ازطرح مسئله اقای کریمی در جلسه هفتگی دیوان، اسلحه کشیدن را مصداق محاربه شمردند و در تشریح جرم محاربه گفتند "تجرید السلاح لاخافه الناس" عریان نمودن سلاح برای ترساندن مردم.
 
* حال به جاست مصاحبه شاکی پرونده با روزنامه اعتماد را پس ازبخشیدن ضارب بخوانیم:
حادثه شليك به ماشين شما چطور رخ داد؟ آيا شما متعرض خودروي آقاي كريمي شديد و قصد آزار داشتيد؟
در تاريخ ۵ دي ماه ساعت دوازده و نیم شب در اتوبان شهيد بابايي به همراه همسرم در خودروي ۲۰۶ مان به همراه دو خودروي ديگر در مسير، در حال تردد بوديم.
 
اتفاق چطور رخ داد؟
من با خودرو‌ام يك لحظه سبقت گرفتم و بعد دوباره كنار آمدم. نمي‌دانم در ذهن آقاي كريمي چه گذشت و چرا احساس خطر كردند كه به ما شليك كردند. البته من ابتدا متوجه شليك نشدم؛ كمي كه از صداي عجيبي كه شنيده شد گذشت و ما مسافتي را همچنان ادامه مي‌داديم كه ايشان چراغ زدند و ما هم به كنار اتوبان آمديم و توقف كرديم. تازه آنجا متوجه شديم كه به خودروي‌مان شليك شده است.
 
يعني در حين حركت به شما شليك شده بود؟ به كجاي خودرو؟
بله، ما درحال حركت بوديم كه به در عقب ماشين سمت پايين شليك شد. گلوله به نحوي به در خورده بود كه از در عبور و به ستون ماشين برخورد كرده بود. چون من اصلا نمي‌دانستم صداي گلوله چطور است، اصلاً متوجه نشدم كه به سمت خودرو گلوله شليك شده و صدايي شبيه صداي ترقه را در حين حركت شنيدم.
 
چند بار شليك شد؟
به ماشين من يك گلوله اصابت كرده بود. آن دو خودروي ديگر هم رفته بودند و من با چراغ زدن آقاي كريمي كنار زدم. از خودرو كه پايين آمدم، با ديدن چهره‌شان حدس زدم كه محمود كريمي هستند. اما فكرش را هم نمي‌كردم كه طرفم مداح اهل بيت باشد.
 
خودروي ايشان چه بود و با چه سرنشين‌هايي؟
ايشان سوار يك ماشين شاسي بلند بودند كه سمت جلو پسرشان نشسته بودند و صندلي عقب هم دو خانم نشسته بودند. من از ايشان پرسيدم شما محمود كريمي هستيد و ايشان هم تاييد كردند اما باز هم باور نكردم و فكر كردم فردي شبيه ايشان است و دارد از هويت ايشان سوءاستفاده مي‌كند.
 
خب بعد پياده شدن چه بين شما گذشت؟ دليل شليك را چه مطرح كردند؟
اصلا در اين حد صحبت نشد. ايشان اعتراض كردند كه چرا سرعت داشتيد و چرا اينطور رانندگي كرديد و بحث‌هاي اين چنيني شد و اصلاً مجالي نشد كه ما حرف بزنيم. آنقدر ترس و واهمه از اتفاق داشتيم كه اصلاً در اين باره هيچ حرفي نزديم. ببينيد آن موقع شب در اتوبان به خودروي‌تان شليك كردند شما هم جاي ما باشيد اصلاً حرفي نمي‌زنيد. خب هراس داشتيم. البته همين كه ايشان ديد من و همسرم افراد عادي هستيم و به يك خودروي شهروند عادي شليك كرده، سوار خودروي‌شان شدند و رفتند و من و همسرم در آن موقع شب تنها كاري كه توانستيم بكنيم اين بود كه به پليس زنگ زديم و آنها مامور فرستادند. ما هم به كلانتري رفتيم و شكايت را تنظيم كرديم.
 
و چطور ثابت كرديد كه هويت ضارب محمود كريمي است؟
اصلاً ما چيزي نگفتيم. ما فقط شرح ماوقع را داديم. انگار آنها خودشان پي بردند كه هويت واقعي ضارب همان آقاي كريمي است. چون موضوع شليك هم بود، خودشان پيگيري سريع كردند و انگار با ايشان تماس گرفتند.
 
بعد فرداي حادثه خبرش منتشر شد و شما شكايت كرديد؟
ما همان شب شكايت كرديم. چند روز بعد هم موضوع خبري شد. فرداي حادثه به همراه پرونده به دادسراي پل رومي رفتيم و پرونده در دستگاه قضايي تشكيل شد...
.
.
.
۲.    چند پرسش مهم اذهان عمومی را آزار می دهد:
•    چرا در این ماجرا این همه تناقض در رسانه ها بر افکار عمومی عرضه می شود؟ بالاخره ضارب کیست؟ مداح معروف و خوش سابقه آقای محمود کریمی یا فرد دیگری؟ مردم در حالی که خبرهای تکذیب نشده از قول خود آقای کریمی، وی را ضارب میشناسند، چگونه به خبر بعد از زبان دادستان کل اعتماد کنند؟ به ویژه که در پایان ماجرا باز رسانه ها از قول شاکی آقای کریمی را ضارب معرفی می کنند. اهمیت حفظ اعتماد به بالاترین مقام قضایی بعد از رئیس قوه کم است که در این ماجرا باید آسیب ببیند؟
 
•    وقتی دادستان کل صراحتاً می پذیرد که جرم واقع شده جنبه عمومی دارد ولی با پس گرفتن شکایت شاکی سروته ماجرا بهم می آید و جنبه عمومی پیگیری نمیشود، این همه قاضی، وکیل دعاوی، حقوقدان و حقوق خوانده های بی شغل و اصحاب رسانه و مردم کنجکاو و باهوش چه تلقی از ماجرا پیدا میکنند؟ این ها بی اعتمادی را به نظام زیاد نمیکند؟ این به زیان نظام است یا به نفع آن؟ چرا اینجا به فکر آبروی نظام نیستیم؟
 
•    رئیس دیوان عالی کشور این اقدام را مصداق محاربه می شمارد. اگر چنین است چرا با گذشت شاکی خصوصی پرونده مختومه می شود؟ وقتی اشراری که با سلاح سرد زورگیری می کردند مجازات شدند چرا کسی به دنبال شاکی خصوصی نبود؟
 
۳.    همه این ها به یک طرف و مرثیه سرایی در بیت رهبری و پخش مکرر آن از صداوسیما در طرف دیگر. خرج کردن آبروی بالاترین رکن نظام و رسانه ملی برای تطهیر یک فرد در ماجرایی به این اهمیت و با این همه شبهه بر اساس چه مصلحتی انجام می شود؟ گمان نمی رود که حتی آقای کریمی با آن سوابق مثبت در رواج محبت اهل بیت و اسلام و دفاع از نظام هم اگر تأمل کند راضی به این امر باشد.
 
۴.    کلام آخر این است که چه اشکالی داشت به پرونده ایشان مثل یک فرد عادی رسیدگی می شد. در نتیجه مردم با آرامش بیشتری در سایه حاکمیت اسلامی زندگی می کردند و زورمداران هم در صیانت از جان و مال مردم مواظبت بیشتر بخرج می دادند. کدام مصلحت بالاتر از اجرای بدون تبعیض حکم خدا است؟
 
مردم بخاطر اسلام و عدالت آن، روحانیت و نظام را می خواهند و اگر احساس کنند با احکام نورانی اسلام صادقانه برخورد نمی شود، حمایتشان باقی نمی ماند؛ چرا که پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: "الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم؛ حکومت با کفر دوام می آورد ولی با ظلم باقی نخواهد ماند"
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۲۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
2
5
شما این بنده خدا رو ....
سیدمحمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
19
16
به جای اینکه ایراد به سران فتنه بگیرید که صهیونیسم جهانی انها را مثل برادر خود میداند و برای این جنایتکاران شرط و شروط میگذارند به گریه کن ابا عبدالله گیر میدهید اگر عمل خلافی هم مرتکب شده باشد مگه شما نعوذ بالله خدایید که راه توبه را بستید شما به جنایت خاندان اموی و سیلی زننده گان به صورت زهرای مرضیه جرات توهین ندارید ولی به گریه کن زهرای مرضیه اتهام میزنید.شمایی که معلوم نیست از کجا تامین میشوید و هزینه های سرسام اورتان را کدام جریان سیاسی ویا بیگانه ای پرداخت میکند به نوکران ائمه افترا میزنید . همه درد شما رهبری است کریمی ها بهانه میباشند ان شاالله و به کوری چشم کوردلان پرچم این انقلاب که خون دلها خورده ایم به رهبری سید علی به دستان منجی داده خواهدشد .
پاسخ ها
دوستدار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
...با وجود شما سند مشروعیت دینی خود را محکم کرده است حال فکر کن شما کمک کار ...هستید یااصلاح طلبان
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
جناب دوستدار
شما که ظاهراً نه از دین و حکوکت دینی و مبانی اون اطلاعی نداری، لطفاض نظر نده
سیدمحمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
جناب دوستدار شما هنوز نه کریمی را شناختی نه اصطلاح طلبان را ....ی من فقط به اندازه گریه کردن مصیبت خوانی کریمی میباشد و ذره ای خودم را فدای غیر ولایت نمیکنم مشروعیت دینی من فقط تبعیت از ولایت است ضررحرکت اشتباه کریمی هایک میلینیوم اشتباه دولتی ها میباشد ولی ازاینکه سایتهای مثل تدبیرها مقاصدشان از پیدا کردن لکه ای سیاهی در ...ارزاق میشود و حتی از مهاجرانی که میگفت شما لکه ای نمیتوانید پیدا کنید عبرت نمیگیرند و از کوچکترین اشتباه کسانی که به ولایت عشق میورزند سوئ استفاده میکنند برادر موفق باشی.
بیطرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
11
19
واقعا جواب این سوالات را نمیدانید؟!!!!
یک سوال دارم. خداوکیلی مثل تمام پیامهای دیگر سانسورم نکنید! چرا این آقا باید به بیت رهبری دعوت شود؟ چه کسی او را دعوت کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
معلومه که مسئولان بیت دعوت کرده اند
و آنها هم هر کسی را دعوت نمیکنند
پس میتوان مطمئن شد که موضوع تیراندازی فقط یک تخریب رسانه ای آنهم از سوی سایتهایی از قبیل تدبیر24 و... بود
جهت اطمینان مصاحبه های سخنگوی قوه قضائیه را مطالعه کنید
بیطرف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
تدبیر مردونه سانسور نکن! خطاب به ناشناس: این نشون میده که .....نیست!
بیطرف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
جوابت رو دادم اما ظاهرا غیر قابل انتار ارزیابی شده! امیدوارم این یکی رو هم سانسور نکنند: مصاحبه ها رو به دقت دنبال کردم جناب ناشناس. ایشان مقصر بوده. بپذیرید! اینطوری حداقل زودتر فراموش میشه کار وحشتناک این آقا!
بیطرف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
تدبیر عزیز! اینکه ...بیطرف نباشه ربطی به شخص ..نداره ها! ... پر از آدمهای جورواجوره. کی میشه صدای ما به حضرت آقا برسه؟ حالا بازم سانسور کنید. اینطوری ما به هیچ جا نمیرسیم.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
0
خیلی ...
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
1
15
به نظر من قانون بايد براي همه يكسان باشه اگه خداي نكرده گلوله شليك شده به جاي در به سر يكي از سرنشينان خرده بود بايد چيكار ميكرد.....
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
14
7
اگه مجرم میبود رهبری دعوتش نمیکردند که در محضر ایشان مرثیه سرایی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
...نگو مومن.هیچ....نمیگه ....ترشه
ناشناس
|
KAZAKHSTAN
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
4
8
... با عربده کشیدن و ناله و ضجه و فریاد شنیدن به اهل بیت گرایش پیدا نمیکند وبر عکس ان رخ میدهد.
...
وقتی فرع جای اصل را میگیرد چه انتظاری باید داشت؟
حبیب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
5
4
خواهش میکنم سانسورش نکنید ؟؟!!! اگر اشتباهی شده قانون وجود دارد و به آن رسیدگی می کنه آقای کریمی هم به عنوان یک مسلمان محب اهل بیت آنقدر مرد هست که بپذیره شما بگید چرا دنبال حل و فصل پرونده سران فتنه ، کرسنت و ... هستید که بعضی از مرتبطین آنها دستشان تا آرنج در خون بچه های این مملکته و می خواهید آن را ندید بگیرند
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
کی خواسته اونا رو ندید بگیره. هر کس هر ...کرد باید تاوان بده! حرف اینه که اگه موسوی و کروبی باید مجازات میشدن احمدی نژاد هم باید مواخذه میشد. اون تو آتیش بلوای 88 .... کریمی تیراندازی ...، نزدیک بوده آدم بکشه اونم بی دلیل! خب باید رسیدگی بشه دیگه. شما چی میخوایید؟ میخوایید مثل مقدس ها باهاتون رفتار بشه؟ فکر میکنید از همه بالاترید؟ آخه چقدر ...!!
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
8
4
حاج محمود داره تاوان ولايت مداريشو ميده
پاسخ ها
ولایتی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
برو بابا! ولایت همیشه تاوان افعال شما .... رو پس داده. رهبر ما خیلی مظلومه با وجود امثال شما مثلا ... خجالت بکشید و از بزرگواری ایشان سوء استفاده نکنید!
دوستدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
1
3
برای کشور ما ...است چنین آدمهای ارزش آن را داشته باشند که به آنها پرداخته شود زیرا این .. با هر که رابطه داشته باشند ...برای آنها نمیگذارند او برای ..ها ..هائی که میخواند یک سند هم برای اثبات ...زشت است برای انقلابی که ادعا دارد برای نوع بشر برنامه سعادت بخش دارد از این آدمها کمک بگیرد کار این آدمها ... بین .... کلیه های پیوند وهمزیستی بین فرق اسلامی است خداوند ما را از ... نجات دهد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
برای ما ادمهایی که به مملکت خود خیانت میکنند با جاسوسان همکاری میکنند با لباس روحانیت به نامحرم دست میدهند از سادگی امثال شما استفاده میکنند ننگ است نه برای کسانی که پدر مادر برادر خواهر فرزند خودرا در راه حفظ نظام فدا کردند .درک مفاهیم قران و نهج البلاغه اگر برات سخته وصیت نامه امام را مطالعه کن فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد و میزان حال افراد است امثال ...اگر برای شما ننگ است برای ما خائنین به مملکت ننگ حساب میشوند .به این حاک اگر ذره ای چپ نگاه بشه امثال ...ها منتظر نمیمانند بنی صدرهای زمانه دستور بدهند از ناموس وطن دفاع میکنند برادر
مهدی کرباسیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
3
1
پسر ایت اللله هاشمی بعد از ان پرونده و فرار از کشور وبرگشت داره راست راست میگرده و هیچکس محاکمش نمیکنه .. گیر دادی به محمود کریمی . این مطالبی که نوشتی اقای خبرنگار غرض ورضی خودتو به مداح امام حسین نیست بلکه میخای ...رو زیر سوال ببری .. مردم اگاهند واز دادستان کال کشور خواهش میکنم به این فتنه جویی توی خبرنگار رسدگی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
اخه دیگه شماها در قدرت نیستید که .. رسیدگی بکنه به شکایاتتون! ...سرش خیلی شلوغه با وجود امثال زنجانیها. فکر هم نکنم تا بیست سال آینده از پس لرزه های وجود هشت ساله شما در مملکت راحت بشه. لذا وقت این قبیل سوسول بازیها رو نداره!
منيف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
0
4
در ولايت مداري حاج! محمود شك دارم. مصداقش نمونه‌هاي عزاداريش و حركاتي كه گاهي ملعبه دست خناسان مي‌شود.
در مورد مطلب با وجود اختلاف سليقه‌اي كه با سايت تدبير دارم ولي بايد پذيرفت كه تا زماني كه اين پرونده براي اذهان عمومي روشن نشده نبايد اين فرد در بيت رهبري دعوت شده و در رسانه ملي هم استفاده شود.
يك نكته هم فراموشتان نشود كه آقاي كريمي جزاي تهمتي كه به خانواده استاد عباسي زده بود رو هم داد...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
آفرین!
هیاتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
3
0
تدبیر جان بیخیالش. شو استاد محمود کریمی در قلب ماست افتاد
ایمان میرزایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
3
1
منطقی بودنتون تو حلقم!
فعلا بهتره مردم رو از یارانه گرفتن منصرف کنید!
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
مردم با ... که از دولتمردان سابق شنیدند به دولت فعلی هم آنچنان که باید اعتماد ندارند. شماها ... زدید به... چی! پس لطفا دهانتان را ببندید تا دکتر روحانی کارشان را بکنند!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
0
1
لطفا به جای مردم اینطور قیم مآبانه تصمیم نگیرید و دست تو کامنتها نبرید! مردم خودشون بلدند چطور حرف بزنند.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها