بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
یک منبع آگاه در تشریح آخرین جزئیات پرونده حادثه خونین در میدان شوش تهران گفت: متهم تنها ساعتی پس از وقوع حادثه بازداشت شده است.

وی افزود: این پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران و زیر نظر بازپرس رسولی تشکیل شده و در حال حاضر اقدامات اولیه آغاز شده است.

این منبع آگاه ادامه داد: متهم در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی (اداره مبارزه با قتل) قرار داده شده و بازجویی از وی برای مشخص شدن انگیزه و همچنین زوایای پنهان این حادثه در حال انجام است.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در مورد این جنایت هولناک گفت: صبح امروز در میدان شوش و در ساعت 4:40 دقیقه فردی 45 ساله که به دلیل مصرف ماده روانگردان شیشه دچار جنون شده بود به منزل همسایه خود که صاحبخانه‌اش بوده حمله کرد و در این حالت جنون 2 دختر بچه 5 و 8 ساله را به ضرب چاقو به قتل ‌رساند.

وی ادامه داد: این دو دختر بچه از ناحیه سر، سینه و پهلو به شدت دچار جراحت شده و قبل از رسیدن مأموران اورژانس فوت کردند.

عباسی گفت: همچنین یک زن 63 ساله، یک پسر 14 ساله و دو زن 35 ساله نیز در این خانه توسط معتاد شیشه‌ای مضروب ‌شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: با شنیدن سر و صدای مضروبان، اهالی محله با اورژانس 115 تماس گرفتند و 4 دستگاه آمبولانس به محل اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: مأموران اورژانس سریعاً مضروبان را به بیمارستان سینا منتقل کردند اما برای دستگیری فرد معتاد با پلیس 110 تماس حاصل شد و مأموران پلیس با تیراندازی به پای این فرد معتاد، او را دستگیر کردند.
برچسب ها: تدبیر24 ، خونین ، میدان ، شوش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مددكار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
0
0
من ، شما و مسئولين اين كشور، مقصر و مسبب 100 درصدي اين حادثه و حوادثي از اين جنس هستيم. من و شما بدليل اينكه ساكتيم و هيچ مسئله اجتماعي را نمي‌خواهيم ببينيم و پيگيري كنيم و مسئولين بخاطر انتصابات نابجايشان. وقتي رئيس يك سازمان بنام سازمان بهزيستي با يك زد و بند سياسي در دوره آقاي احمدي نژاد ، با حمايت كو. . . وزير وقت جناب آقاي شيخ السلام و لابي و حمايت 2-3 نماينده محترم مجلس ، بدون داشتن كمترين شايستگي مديريتي انتخاب مي شود،نتيجه اي بهتر از اين ندارد. مدير سازماني كه در هر ثانيه از روز و به تعداد 86400 بار در 24 ساعت از خودش تعريف و تمجيد مي كند ولي در عمل كمترين اقدام موثري انجام نمي دهد، جامعه را با چنين هزينه هاي سنگيني مواجه خواهد كرد.
مگر سازمان بهزيستي ادعا نمي كند كه 60 درصد پروژه توانمندسازي معتادان و پيشگيري از اعتياد در كشور را پيگيري مي كند، پس دنبه اش كجاست( كو دنبه ات)؟ مگر سازمان محترم بهزيستي مدعي موفقيت بالاي خود در حوزه پيشگيري از مواد اعتياد آور صنعتي نبوده و نيست، پس نتيجه كجاست؟ مگر اين سازمان با هزينه اي ميلياردي، كمپين هاي ترك شيشه و اعتياد راه نمي اندازد، پس چرا ما اثرات ان را نمي بينيم. جواب صدها سوال از اين جنس را بايد، تنها و تنها در بي كفايتي مديريتي و متاسفانه روحيه غارتگري برخي از افراد جستجو كرد. خدايا احوال همه ما را نيكو بگردان. پروردگارا بر ما و خانواده هايمان رحم كن و امنيت را به مردم اين سرزمين عنايت فرما. آمين.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها