بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مسئولان زندان‌های استان کرمانشاه و سازمان فنی و حرفه‌ای در جلسه هم‌اندیشی توسعه اشتغال، بر فعال کردن کارگاه‌های تولیدمحور در زندان‌های کرمانشاه تاکید کردند.
تدبير24: اسدبیگی مدیرکل زندان‌های کرمانشاه خاطرنشان کرد: افتتاح مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای در زندان مرکزی کرمانشاه که در ماه های اخیر با همت مسئولان سازمان فنی و حرفه‌ای صورت پذیرفت گام مهمی در جهت ارتقاء و کارآمدی مهارت آموزی زندانیان و منبع درآمدی برای کمک به خانواده‌های نیازمند آنان است.
وی ظرفیت‌های موجود به منظور گسترش اشتغال برای زندانیان را تشریح و در این رابطه مشارکت سرمایه گذاران و فعالان بخش‌های مختلف را در عرصه تولید محصولات کشاورزی، صنایع دستی، گیوه بافی و قالیبافی را مهم توصیف کرد.

اسدبیگی، سیاست کلان دستگاه قضایی کشور را برقراری عدالت اجتماعی و تامین امنیت جامعه دانست و بر نقش موثر برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌ها در بازآموزی هنجارهای اجتماعی به بزهکاران تاکید داشت.
بر اساس این گزارش، داود ناصری مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از تعاملات سازنده مجموعه زندان‌ها با سازمان فنی و حرفه‌ای به منظور ارتقاء سطح مهارت آموزی زندانیان، توجه ویژه به ایجاد درآمد برای زندانیان و خانواده آنان را عامل موثری بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توصیف کرد
.

وی همچنین با تبیین اهداف حمایت از اقشار آسیب پذیر از طریق ایجاد درآمد پایدار به آموزش مهارت‌های شغلی، تولید و بازاریابی به عنوان فرآیند اجرایی طرح‌های اشتغال اشاره و در ادامه علاقه‌مندی مسئولان این سازمان در گسترش اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان را ابراز کرد.


برچسب ها: تدبير24 ، زندان ، شاغل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها