بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
ایجاد مراکز جدید تامین درآمد منافع برای سرمایه گذاران موجب افزایش سرمایه گذاری و توسعه اقتصاد در کشور می شود.
تدبير24: مهدی موسوی نژاد عضو کمیسیون انرژی گفت: در حوزه اقتصاد باید مراکزی برای ایجاد درآمد و منافع سرمایه گذاران ایجاد شود تا افزایش سرمایه گذاری در کشور حاصل شود.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در پروژه های ملی راه حل مناسبی برای تولید و فعالیت های اقتصادی است که اقتصاد کشور را به سمت توسعه هدایت می کند.

وی گفت: اقتصاد سرمایه گذاری پایدار با گسترش صنعت و تولید داخلی در کشور به ارمغان می آید.

موسوی نژاد تاکید کرد: با حذف بعضی از معافیت ها و با در نظر گرفتن حمایت های مالی و اقتصادی برای سرمایه گذاران، رغبت بیشتری برای سرمایه گذاران در جهت سرمایه گذاری ایجاد می کند.

وی اظهار داشت: مولفه مهم برای تشویق سرمایه گذاران، ایجاد بازار مناسب برای تولیدات و محصولات داخلی است.

وی ادامه داد: روش درست برای افزایش انگیزه تولید تامین مواد اولیه و منابع انسانی و گسترش زیرساخت ها است.

وی افزود: محدودیت های حوزه های تولید و سرمایه گذاری تولید پایدار و واحدهای پایدار را در کشور و به طور مستمر منافعی را در کشور ایجاد می کند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها