بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
مکه معطر به میمنت ولادت و رایحه ی یاس نبوی است و عطر طوبای طاها شامه ی فرشیان و عرشیان را کران تا کران بی کرانه می نوازد.
تدبیر24: امشب آفتابی تر از آفتاب انوار مهر فاطمی زیور حیات قبیله ی کوثری می شود و از هیمنه ی ولادت بهانه خلقت، فرش و عرش مبهوت تجلی انوار خورشید عطوفت و مهربانی می شود.

اینک ولادت هورای بهشت، افضل ملک عرشی و زیباترین عطیه ی الهی گوهر عشق را در کوچه جان دلدادگانش جاری می کند.

مکه اینک مالامال از سرور و شادی آمدن مولودی است که عالم خاک بهانه ی حدوث اوست،عطیه ای که کوثر آل محمد (ص) و فخر دو عالم است .

اینک باید ازخوان کرامت مادر سادات تمسک جست و شادمانه گفت، ای طلوع آفتاب عشق،ای مظهر حیات طیبه ،چشمه سار زلال عطوفت و دیانت، زیباترین تجلی عشق در سیمای افلاکی تو کیماگری می کند .

اینک عرشیان به میقات عشق در جوار کعبه آمده اند تا از جلوه ˈحسن مطلقˈ طوبی بوستان احمدی و ˈپرده عصمت ˈنبوی و علوی بی نصیب نمانند.

امشب آمدن موعود مصحف وحی کوثر آل محمد(ص)، حضرت زهرای اطهر(س)عالم لاهوت را مبهوت می کند و رگه های امید را بر قبیله ظلمت زدگان جهل قطع می کند تا ثقل میراث نبوت و ولایت تا بی نهایت زمان باقی بماند.

امشب که دلها در بی نهایت تولای محبت و مودت ام ابیها شورآفرینی می کنند باید گفت،اکسیر مهر و آبروی حیات طیبه ی قبیله ی خاک از آبروی توست ، ازل و ابد مهر از شکوفه های سجاده ی سبز تو سبز مانده است و تا قیام قیامت با ذکر تسبیح تو سبز خواهد ماند.

آری ، فاطمه زهرا (س) شکوفه ای بود که عطر وجود نازنینش با ترنمی کوتاه دنیا را به سرچشمه نور ازلی معطر ساخت و دلدادگانش را تا رسیدن به حوض کوثر مشتاق وعطشناک ساخته است.

ولادت ام ابیها،مادر امامت و همسر ولایت و روز زن بر مشتاقان مکتب فاطمی بویژه تمامی مادران ،این تندیس های مهر و مهربانی مبارکباد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها