بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در اجلاس وزرای خارجه ۵ کشور ساحلی دریای خزر امروز (دوشنبه) راهی مسکو می‌شود.
تدبیر24: محمدجواد ظریف به منظور شرکت در اجلاس وزرای خارجه 5 کشور ساحلی دریای خزر (ایران، آذربایجان، ترکمنستان، روسیه، قزاقستان) امروز (دوشنبه) راهی مسکو محل برگزاری این اجلاس می‌شود.

نشست وزرای خارجه قرار است فردا (سه‌شنبه) در مسکو برگزار شود و دستورکار این نشست بررسی پیش نویس بیانیه چهارمین نشست سران کشورهای ساحلی دریای خزر است که قرار است شهریور ماه در آستاراخان روسیه برگزار شود.

نشست مقدماتی و کارشناسی 5 کشور ساحلی امروز (دوشنبه) در محل ساختمان مرکز تجارت جهانی در مسکو در حال برگزاری است و ابراهیم رحیم‌پور معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه ریاست هیآت ایرانی در این نشست را برعهده دارد.

ظریف در این سفر ضمن دیدار و گفت‌وگو با سرگئی لاوروف همتای روس خود با دیگر مقامات شرکت کننده در این نشست به رایزنی می‌پردازد.

این دومین سفر ظریف به مسکو در طی تصدی این سمت است. اولین سفر ظریف به روسیه اواخر سال 92 صورت گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها