بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
رییس سازمان حج و زیارت گفت: هر ساله دو میلیون زائر از ایران اسلامی عازم عتبات عالیات می شوند.
تدبیر24: رییس سازمان حج و زیارت گفت: هر ساله دو میلیون زائر از ایران اسلامی عازم عتبات عالیات می شوند.
 
سعید اوحدی روز چهارشنبه در حاشیه آیین معارفه مدیر جدید حج و زیارت همدان افزود: همچنین سالانه یک میلیون و 300 هزار نفرعراقی نیز برای زیارت اماکن متبرکه به ایران سفر می کنند.

وی در خصوص برنامه ریزی های صورت گرفته برای سفرهای عتبات عالیات بیان کرد: بسته های سفر عتبات در حال حاضر هفت روزه است و دنبال برنامه ای مدون و برنامه ریزی برای ارائه بسته های دو یا سه روزه از خرداد ماه امسال هستیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان حج و زیارت بیان کرد: به منظور فراهم کردن امکانات رفاهی زائران عتبات ، شرکتی با عنوان ˈتوسعه و عمران امید زائرˈ ثبت شده تا این مجموعه با حمایت بانک های کشور اقدام به احداث هتل در عراق برای زائران ایرانی کند.

اوحدی گفت: عملیات اجرایی هتل شلمچه و زائر سرای چزابه در ماه جاری آغاز می شود که امید می رود این طرح ها در اربعین امسال به بهره برداری برسد.

وی شمار زائران عمره و تمتع را به ترتیب 830 هزار و 64 هزار نفر ذکر کرد و گفت: با توجه به این که نزدیک به دو ماه تا پایان فریضه حج عمره باقی مانده افزون بر 530 هزار ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی اعلام کرد: برای نخستین بار سازمان حج و زیارت تصمیم به تقسیط هزینه حج در دو قسط کرده که قسط نخست در بهمن ماه سال گذشته دریافت شد و امیدواریم زائران قسط دوم را به منظور برنامه ریزی مناسب سازمان حج و زیارت از ششم اردیبهشت سالجاری به موقع پرداخت کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها