بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۲۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
محمدرضا خباز نماینده سابق مجلس
آقای خاتمی می‌گفتند که هر 9 روز برای ایشان یک بحران ساختند و این بحران ها حاوی توطئه و تخریب هم بود. گمان می‌کنند که مخالفان دولت با این حرکات می‌توانند . . .
تدبیر24: انتقادهای عجیب و غریب به دولت روز به روز افزایش می‌یابد. این در حالی است که مردم مشکلاتی دارند که به دولت کنونی مربوط نیست و مربوط به دولت گذشته است که اتفاقا منتقدان و مخالفان کنونی دولت، خود باعث و بانی به‌وجود آمدن چنین مشکلاتی هستند. درواقع منتقدان کنونی دولت خود با همکاری با دولت گذشته این تورم، بیکاری، نابسامانی و شرایط بین‌المللی را به‌وجود آوردند، در این مورد هیچ شکی نیست.

در این میان مردم هستند که در تمام صحنه‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند و الان از هر کس، از هر طبقه اجتماعی-اقتصادی اگر سوال شود انتظار شما چیست؟ پاسخ‌شان این خواهد بود که کمک کنید تا مشکلات حل شود. تورم، بیکاری و مشکلات مختلفی که امروز گریبان مردم را گرفته، مشکل اصلی مردم است و مردم از مجلس و دولت توقع دارند که با یکدیگر همکاری کنند تا این مشکلات حل و فصل شود.

مخالفان دولت به‌دنبال این هستند که همان نسخه‌ای را برای دولت فعلی بپیچند که سابقا برای دولت خاتمی پیچیدند، یعنی آقای خاتمی می‌گفتند که هر 9 روز برای ایشان یک بحران ساختند و این بحران ها حاوی توطئه و تخریب هم بود. گمان می‌کنند که مخالفان دولت با این حرکات می‌توانند جایگاهی در بین مردم داشته باشند در صورتی‌که اگر به مردم مراجعه کنند و از مردم سوال کنند که انتظارتان از ما چیست؟ قاطعانه از اکثریت مردم می‌شنوند: همکاری با دولت برای حل مشکلات ما؛ واقعا چه کسی می‌تواند مدعی شود که مردم خواهان درگیری با دولت هستند؟ آیا مردم از نماینده‌های خود می‌خواهند دولت را تضعیف کنند؟ گمان نمی‌کنم کسی در کشور باشد که از نماینده خود چنین خواسته‌هایی را داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
0
0
دولت وقتی ترس دارد همین بلا به شرش می آید بهتره اسناد مفاسد بدست آمده را همین امروز ارایه کنند و نیازی نیست در اسفند 94 رو شود همین حالا اسناد مدعیان اصولگرایی مشخص شود تا با کارت قرمز ملت به دور کهکشهان راه شیر فرستاده شوند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها