بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۶۵۱۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

تدبیر24: صادق زیبا کلام با اعلام این خبر به خبرنگار پیام نو گفت: پس از توافق ژنو و شدت گرفتن حملات دلواپسان به این توافق من ۲ نامه خطاب به آقایان حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان و حمید رسایی نوشتم.
وی افزود: بنده در نامه ام خطاب به آقای شریعتمداری نوشتم که اساسا پرونده هسته ای ایران چه دستاوردهای اقتصادی برای کشور داشته است. آقای شریعتمداری در پاسخ به این نامه  مسایلی را مطرح کردند از جمله اینکه  گفتند آقای زیبا کلام چرا شما از متهمان پرونده معروف به فساد ۳ هزار میلیارد تومانی دفاع می کنید. من در نامه دوم خطاب به آقای شریتعمداری گفتم از شما انتظار داشتم پاسخ سوال من را بدهید وبگویید پرونده هسته ای چه دستاورد اقتصادی برای کشور داشته است اما شما پاسخ من را ندادید. من به آقای شریعتمداری گفتم که من از متهمان و موضوع اختلاس دفاع نمی کنم. من از موضوع دیگری دفاع می کنم. پرسش من از مسئولان محاکمه کننده پرونده آقای امیر خسروی این است که دقیقا ایشان چه جرم وحشتناکی را مرتکب شده است که حکم آن اعدام است؟
استاد دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار پیام نو ادامه داد: دادستان محترم انقلاب  این دونامه به آقای شریعتمداری را مصداق ۳ جرم دانسته است:

الف: فعالیت تبلیغی علیه نظام
ب: نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی
ج: توهین به قضات و مسئولان قضایی

زیبا کلام گفت: موارد الف و ب مربوط به  سوال من از آقای شریعتمداری و رسایی درباره دستاوردهای اقتصادی پرونده هسته ای برمی گردد و مورد ج به زیر سوال بردن  رای دادگاه آقای مه آفرید امیر خسروی  و اینکه به قضات و مسئولان قضایی توهین کردم.
زیبا کلام در پایان گفت: برای توهین به قضات و دستگاه قضایی به ۶ ماه حبس تعزیری و برای پرسش از حسین شریعتمداری به یکسال حبس محکوم شدم و به هر دو حکم اعتراض کردم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۶
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
13
سلام. استاد ما از شما حمایت میکنیم
درود بر استاد زیبا کلام
راستی یکی به من بگه با اشخاصی که در مصلحت نظام نامه من را گم کرده اند باید چکار کرد
عالم محضر خداست پس کور شود هر آنکه در محضر خدا دروغ میگوید
پاسخ ها
مازندرانی
| UNITED STATES |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
نویسنده نظرات محترم ؟یکی باید سوال مرا جواب بده.. سوال انتقاد به بند الف .ب جرم است وتوهین.. منتقدان ونخبگان واستاد ها واقتصادانان واساتیدوچطور می توانند از جامعه دفاع کنند لطفا مرا اگاه کنید جواب را بنویسید ودرج شود متشکرم سپاس
روح اله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
7
1
تناقضات در کشور را ببینید. یکی در سال88 مستقیما به نظام و اسلام حمله میکنه و یا مدافع کشتار بسیجیان میشه و نه تنها محاکمه نمیشه بلکه به پست وزارت و مشاور و معاون وزیر و ... میرسه!!!اما یکی دیگه مثل این آقا بخاطر انتقاد به بعضی موارد محاکمه و زندانی میشه! اعتدال یعنی همین!
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
0
9
جناب دکتر زیبا کلام ! زیبایی کلام برای صاحبان قدرت قابل قبول نیست. حکم زندان بهای احساس مسئولیت روشنفکران و دردمندان این کشور است. به امید آزادی اندیشه در این کشور پر گهر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
3
0
در پاسخ به آقای مازندرانی و سایر دوستانی که شاید فکر می کنند خیلی به اقای زیباکلام ظلم شده عرض می کنم که دوستان گرامی برای رضای خدا کمی در سابقه اقراد جستجو کنید تا بهتر بتوانید تحلیل کنید. آقای زیبا کلام به واسطه اندکی سابقه همنشینی با برخی بزرگان انقلاب آبرویی برای خود دست و پا کرد و امروز لکه ننگی است که نظام اسلامی آنرا سخاوتمندانه تحمل میکند و برای ضد انفلاب نیز مهره سوخته ایست که قابلیت هیچ گونه استفاده ای برایشان ندارد. زیباکلام به خود زنی رسیده و برای جلب توجه شاید دست به هر کاری بزند تعجب میکنم اگر دادستان محترم او را قابل شکایت و..... دانسته باشد . دوستان اگر کمی سابقه افراد را بدانید از مواضع اخیرشان خیلی تعجب نمی کنید . از همه عزیزان عذر خواهی میکنم و تشکر که نظر حقیر را خواندید
احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
2
0
شما فقط نظرات موافق خودتان را اینجا می آورید لطفا به نظرات مخالف هم احترام بگذارید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها