بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
سرپرست جمعیت هلال احمر مهاباد گفت: تلاش یک هفته ای امدادگران این جمعیت برای یافتن کوهنورد گم شده در کمپ کوهنوردی ˈسه کانیانˈ این شهرستان بی ثمر ماند و عملیات جستجو متوقف شد.
تدبیر24: ابراهیم احمدی روز یکشنبه افزود: فعالیت جستجوی تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر مهاباد که از هفته قبل در این منطقه آغاز شده بود پس از بی نتیجه ماندن با موافقت خانواده وی متوقف شد.

وی یادآور شد: کوهنورد گم شده هفته گذشته از گروه کوهنوردی مستقر در کمپ کوهنوردی سه کانیان مهاباد به قصد بازگشت از کمپ خارج شد که در راه بازگشت بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل ناپدید شد.

احمدی اضافه کرد: امدادگران در طول عملیات جستجو تنها موفق به پیدا کردن جلیقه و سایر وسایل شخصی این کوهنورد شدند ولی متاسفانه موفق به یافتن وی نشدند.

وی گفت: پیش بینی کارشناسان این است که وی هنگام بازگشت از کمپ کوهنوردی سه کانیان در ارتفاعات کانی شیخان گرفتار سیلاب شده و توسط جریان سیل به داخل دریاچه سد مهاباد انتقال یافته باشد.

احمدی اضافه کرد: سه قلاده سگ جستجوگر نیز از سوی هلال احمر استان به محل اعزام شدند که تلاش این سگها نیز برای یافتن این کوهنورد نتیجه ای در برنداشت.

وی با قدردانی از همکاری و تلاش تمامی نیروهای امدادی و دستگاه های اجرایی این شهرستان یادآور شد: بکارگیری یک دستگاه بیل مکانیلی جستجو در محل ورود سیلاب در پایین دست این دره به دریاچه سد مهاباد و توراندازی تعاونی صیادان این شهرستان در حاشیه این منطقه نیز بی نتیجه بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی مهاباد نیز گفت: یک تیم از غواصان این سازمان به مدت شش ساعت حاشیه دریاچه سد را به صورت کامل جستجو کردند.

جلال فدایی افزود: این تیم علاوه بر جستجوی غواصی، حاشیه سد را با دوربین جستجو داخل آب نیز مورد بررسی قرار داده و در تصاویر دریافتی از کف دریاچه هیچ نشانی از این کوهنورد پیدا نکردند.

کمپ کوهنوردی سه کانیان در ارتفاعات کانی شیخان مهاباد در 25 کیلومتری شرق این شهر واقع شده و بیش از 20 هکتار مساحت دارد.

بارش باران سیل آسا و کم سابقه هفته گذشته موجب جاری شدن سیلاب در برخی مناطق و ارتفاعات این شهرستان شد که خساراتی نیز به بار آورد.

شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها