بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
رییس پلیس فتا غرب استان تهران اعلام کرد: سارق اینترنتی 27 ساله در شهرستان رباط کریم، از حساب پدر خود برداشت غیر مجاز اینترنتی انجام داد.
تدبیر24: سرهنگ ˈاصغر باقریانˈ گفت: با مراجعه مرد مسنی به پلیس فتا شهرستان رباط کریم و اعلام برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی وی ، پرونده ای در این رابطه تشکیل و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با شروع رسیدگی به پرونده در همان روزهای اول مشخص شد سارق اینترنتی، برداشت های غیرمجاز خود را به صورت خرید شارژ تلفن همراه انجام داده لذا در ادامه بررسی ها کارشناسان پلیس توانستند هویت سارق را شناسایی کنند.

باقریان ادامه داد: پس از معرفی هویت سارق به شاکی، وی در کمال بهت و حیرت از رویارویی با مشخصاتی که جلوی روی خود می دید، اعلام داشت سارق شناسایی شده، پسر 27 ساله خود اوست.

رییس پلیس فتا غرب استان تهران اضافه کرد: با بررسی های بیشتر مشخص شد،سارق با بدست آوردن رمز دوم کارت عابر بانک پدرش، اقدام به خرید مکرر شارژ تلفن همراه از حساب وی کرده است.

این مقام انتظامی ضمن اعلام ارجاع پرونده به مرجع قضائی،افزود: توسعه دولت الکترونیک، مقوله ای است که اکثر جوامع و کشور ها برای کاهش هزینه های مادی و معنوی زندگی شهروندان و همچنین کاهش معضلات اجتماعی و محیط زیستی،در صدر برنامه های خود قرار داده اند، اما متأسفانه سهل انگاری برخی از شهروندان در نگهداری اطلاعات خود باعث شده همین مقوله با تمام مزایایی که دارد، آسیب های خاص خود را نیز داشته باشد.

سرهنگ باقریان از تمامی شهروندان خواست در نگهداری اطلاعات بانکی خود نهایت دقت را داشته و حتی آنها را از دسترس افراد آشنا نیز دور نگه دارند. چون اطلاعات حساب بانکی کاملاً شخصی بوده و در دسترس قرار گرفتن آن، احتمال وسوسه افراد برای سوء استفاده از آن را افزایش می دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها