بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
فبین ژوستل که اکنون 39 ساله است، ماه هاست تلاش می‌کند از شوهر فوت شده خود باردار شود.
تدبیر24: فبین ژوستل که اکنون 39 ساله است، ماه هاست تلاش می‌کند از شوهر فوت شده خود باردار شود.

او قصد دارد با اسپرم منجمد شده شوهرش که در سال 2008 به خاطر ابتلا به سرطان از دنیا رفت، عمل لقاح را انجام دهد.

همسر وی به دلیل اینکه بیم داشت شیمی درمانی موجب عقیم شدنش شود، اجازه منجمدسازی اسپرم خود را داد. با این حال، دستگاه قضایی فرانسه درخواست ژوستل را ابتدا رد کرد، اما دادگاه تجدیدنظر برای رسیدگی به این پرونده در جریان است.

در فرانسه، لقاح مصنوعی پس از مرگ همسر ممنوع است و استفاده از اسپرم منجمد شده در صورتی مجاز است که شخص اهداکننده آن را تایید کند.

این در حالی است که اندکی پیش در آلمان یک بیوه 29 ساله در نویبراندنبورگ توانست از دادگاه رای بگیرد تا از همسر فوت شده خود بچه دار شود. در این پرونده این زوج سلول‌ها را منجمد کرده بودند. پس از تصادف مرگبار شوهر با موتوسیکلت، بیمارستان در وهله اول از باز پس دادن این سلول‌ها خودداری کرده بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها