بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان که در فصل جاری سرمربیگری هیچ تیمی را قبول نکرده است، می‌گوید که اصلا به دنبال سرمربیگری در تیم ملی ایران نبوده است.
تدبیر24: حسین فرکی در پاسخ به این که براساس برخی شنیده‌ها این شائبه احساس شد که عدم قبولی سرمربیگری در تیم‌های لیگ برتری توسط شما در فصل جاری به دلیل قبول سرمربیگری در تیم ملی بوده است، اظهار کرد: اصلا چنین چیزی نیست، اگر کسی چنین موضوعی را از خود من شنیده باشد من می توانم این موضوع را قبول کنم. خیلی‌ها هستند که بدون این که با من صحبتی داشته باشند گمانه‌زنی می کنند و من اصلا این گمانه زنی‌ها را قبول ندارم.

وی همچنین در مورد این که شنیده شده گزینه داخلی سرمربیگری تیم ملی در صورت عدم توافق فدراسیون فوتبال با کی‌روش شما بوده‌اید، گفت: این موضوع از نظر فدراسیون است ولی من در این زمینه تصمیمی نداشتم و چنین موضوعی را هم قبول نمی کردم.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین در مورد نهایی شدن امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با کی‌روش، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این موضوع مبارک باشد و ما هم از این قضیه خوشحال هستیم.

فرکی در ادامه با اشاره به این‌که پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال از شش تیم لیگ برتری پیشنهاد داشته است، اظهار کرد: پیش از شروع فصل جدید از شش تیم لیگ برتری پیشنهاد سرمربیگری داشتم اما در حال حاضر به دلیل شرایط جسمی و فیزیکی‌ام تنها اولویتم سلامتی خودم است و به هیچ یک از گمانه‌زنی‌های انجام شده اهمیتی نمی‌دهم.

وی در پاسخ به این که در صورت ارائه پیشنهاد توسط تیم های لیگ برتری با شروع فصل جدید لیگ چهاردهم یا در نیم فصل این مسابقات چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد: گفت: فعلا تصمیمی برای انعقاد قرارداد ندارم و تنها به سلامتی‌ام می‌اندیشم، پس از پایان فصل قبل مسابقات لیگ برتر نیز هر چند به طور فیزیکی درگیر فوتبال نبودم اما مسائل مرتبط با فوتبال را پیگیری می کردم.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد همچنین درباره وضعیت جسمی خود، توضیح داد: همگی وضعیت پایم را می‌دانند و از اول هم اعلام کردم که پایم را عمل خواهم کرد و حدود دو ماه پیش یکی از زانوهایم را عمل کردم و هم اکنون نیز در حال فیزیوتراپی و آب درمانی هستم.

وی افزود: هنوز وضعیت پایم به شرایط ایده آل نرسیده و زانویم برای بهبود تا سقف زمانی چهارماه زمان نیاز دارد، بعد از آن هم باید بر روی عمل کردن یا عمل نکردن زانوی دیگرم فکر کنم.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها