بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
وی با بیان اینکه یتیم فاقد حامی نداریم، ادامه داد: به طور متوسط هر یتیم تحت حمایت بیش از سه حامی دارد و بر مبنای آمار موجود ماهانه علاوه بر کمک‌های دولت، مستمری و کمک‌های مردمی، 100 هزار تومان از کمک‌های حامیان بهره‌مند می‌شوند.
تدبیر24: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی از جذب 25 هزار حامی جدید برای ایتام تحت حمایت این نهاد همزمان با روز شهادت حضرت علی(ع) پدر ایتام و اجرای طرح ویژه طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: تعداد حامیان طراح اکرام ایتام به بیش از 755 هزار نفر رسید.

سعید ستاری گفت: 25 هزار حامی جدید برای ایتام تحت حمایت این نهاد همزمان با روز شهادت حضرت علی (ع) پدر ایتام و اجرای ویژه طراح اکرام ایتام جذب شدند.

وی با بیان اینکه یتیم فاقد حامی نداریم، ادامه داد: به طور متوسط هر یتیم تحت حمایت بیش از سه حامی دارد و بر مبنای آمار موجود ماهانه علاوه بر کمک‌های دولت، مستمری و کمک‌های مردمی، 100 هزار تومان از کمک‌های حامیان بهره‌مند می‌شوند.

ستاری با بیان اینکه تهرانی‌ها یتیم نوازترین شهروند کشور هستند، ادامه داد: ایتام تهرانی بیش از 10 هزار حامی دارند که ماهانه بیش از 200 هزار تومان دریافت می‌کنند و نیاز سنجی و برنامه‌ریزی براساس نیاز فرزندان از سوی این نهاد هم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این نهاد مدیریت مالی خانواده‌های تحت حمایت و تأمین آتیه فرزندان ایتام و نظارت بر معضل و انفعالات مالی خانواده‌ها را برعهده دارد، تصریح کرد: وجوه پرداختی توسط حامیان به حساب ایتام در کمیته امداد امام (ره) واریز و مبالغ ؟ و دقیقا در اختیار ایتام قرار می‌گیرد که قابل رصد از طریق این نهاد و ارتباط حامیان با ایتام امکان‌پذیر است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها