بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰
رییس کلانتری 105 سنایی از دستگیری جاعل مامورنمایی خبر داد که برای کارگران ساختمانی نقشه کشیده بود.
تدبیر24: سرگرد احمد ناصری در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 6 صبح 21 تیرماه امسال ماموران در حال گشت‌زنی در خیابان کریمخان بودند که چهار کارگر ساختمانی به آنها مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه این کارگران ساختمانی در اظهاراتشان عنوان داشتند که پسر جوانی که لباس سربازی بر تن داشته، به کارگاه ساختمانی آنها مراجعه کرده و از آنها درخواست کارت اقامت می‌کند، گفت: براساس اظهارات این کارگران ساختمانی، این جوان با این ادعا که شما کارت اقامت ندارید، آنها را ترسانده و از آنها می‌خواهد که راهی کلانتری شوند.

رییس کلانتری 105 سنایی با بیان اینکه این اخاذ مامورنما در ازای دریافت 100 هزار تومان وجه نقد راضی می‌شود که کارگران ساختمانی را به کلانتری منتقل نکند، گفت: مشخصات متهم به تمام واحدهای گشتی اعلام و طرح مهار برای شناسایی و دستگیری این فرد در سطح منطقه کریمخان به اجرا گذاشته شد.

وی با بیان اینکه متهم در حوالی خیابان "سنایی" شناسایی و دستگیر شد، گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که قادر سال گذشته از خدمت سربازی معاف شده است اما با جعل عنوان، از کارگران ساختمانی اخاذی می‌کرده که در این راستا پرونده‌ای تشکیل و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها