بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
وی بیان کرد: در ادامه با ورود به مخفیگاه متهم، وی برای فرار از قانون و با علم به اینکه مشمول مجازات سختی خواهد بود، با آویزان شدن از پنجره آشپزخانه طبقه پنجم، قصد فرار و اختفا داشته که سقوط و در دم فوت می‌کند.
تدبیر24: ‌یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر، قبل از دستگیری از پنجره یک ساختمان 5 طبقه بیرون پرید و در دم جان باخت.

 سرهنگ منوچهر طالبی روز پنج‌شنبه طی نشستی خبری اظهارکرد: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم، دو نفر قاچاقچی که با عزیمت به قم مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع هرویین به این استان منتقل کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم با اشاره به نحوه دستگیری این افراد، افزود: پس از شناسایی محل اختفای قاچاقچیان، کلیه مسیرهای فرار افراد مذکور مسدود و نهایتاً در یک عملیات ضربتی قبل از متواری شدن دستگیر شدند.

وی گفت: سپس با بازرسی از داخل خودروی قاچاقچیان یک بسته هروئین به وزن حدود یک کیلوگرم کشف شد.

طالبی اضافه کرد: حین اجرای این عملیات با کسب خبری مبنی بر حضور یکی از قاچاقچیان تحت تعقیب این یگان، که حدود دو ماه قبل 5 کیلو گرم هرویین را به قم منتقل کرده بود و تمامی سرشاخه‌ها دستگیر شده بودند، اما وی به محض اطلاع متواری شده بود، با کسب دستور از مقام قضایی استان بلافاصله اکیپی دیگر از ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاهش را شناسایی و برای دستگیری نامبرده وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: در ادامه با ورود به مخفیگاه متهم، وی برای فرار از قانون و با علم به اینکه مشمول مجازات سختی خواهد بود، با آویزان شدن از پنجره آشپزخانه طبقه پنجم، قصد فرار و اختفا داشته که سقوط و در دم فوت می‌کند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با اعلام موضوع به قاضی ویژه قتل و انجام اقدامات قانونی، متوفی به عوامل بهشت معصومه تحویل داده شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها