بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۰۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
به نوشته رسانه های خارجی، “جیسون رضائیان” خبرنگار ایرانی آمریکایی 38 ساله و همسرش “یگانه صالحی” خبرنگار روزنامه اماراتی نشنال و دو عکاس آمریکایی که هویتشان اعلام نشده در تهران بازداشت شده اند. سردبیر بخش خارجی واشنگتن پست اعلام کرد روزنامه درباره بازداشت خبرنگارش اخبار معتبری دریافت کرده ولی مشخص نیست آنها توسط چه ارگانی بازداشت شده اند.
تدبیر24: بازداشت خبرنگار واشنگتن پست در ایران با بازتاب های مختلفی در رسانه های خارجی همراه بود.

به گزارش پیام نو به نقل از رسانه های خارجی، مقامات قضایی ایران روز جمعه بازداشت خبرنگار واشنگتن پست در تهران را تایید کردند. "غلامحسین اسماعیلی” مدیر کل دادگستری استان تهران به خبرنگاران اعلام کرد که خبرنگار واشنگتن پست برای بازرسی های فنی بازداشت شده است.

به نوشته رسانه های خارجی، "جیسون رضائیان” خبرنگار ایرانی آمریکایی ۳۸ ساله و همسرش "یگانه صالحی” خبرنگار روزنامه اماراتی نشنال و دو عکاس آمریکایی که هویتشان اعلام نشده در تهران بازداشت شده اند. سردبیر بخش خارجی واشنگتن پست اعلام کرد روزنامه درباره بازداشت خبرنگارش اخبار معتبری دریافت کرده ولی مشخص نیست آنها توسط چه ارگانی بازداشت شده اند.

در همین زمینه واشنگتن پست نوشت: به دلیل نبود روابط دیپلماتیک بین ایران و ایالات متحده، مذاکره برای آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در ایران پیچیده شده است، خبرنگارانی که برای رسانه های خبری غربی سال ها برای گرفتن اجازه پوشش خبری در ایران به سختی تلاش می کنند. "جیسون رضائیان” از سال ۲۰۱۲ به عنوان خبرنگار واشنگتن پست در تهران فعالیت داشته و از سال ۲۰۰۸ در ایران به عنوان خبرنگار برای روزنامه های مختلفی چون سانفرانسیسکو کرانیکل کار می کرده است.

گاردین درباره رضائیان نوشت: او در میان خبرنگاران معدودی بود که اجازه کار در ایران و همکاری با رسانه های خارجی را داشت. رضائیان در یکی از گزارش های اخیر خود در تهران درباره شروع موج تازه از طرفداران ایرانی بازی بیسبال نوشته بود. رئیس جمهور ایران "حسن روحانی” برای بهبود روابط تهران و غرب به خصوص ایالات متحده تلاش می کند.

مدیر کل دادگستری استان تهران در حاشیه راهپیمایی روز قدس بدون اشاره به نام رضائیان به خبرنگاران گفت: «نیروهای امنیتی ایران نسبت به تمام فعالیت های دشمنان با هوشیاری مقابله می کنند.» در عین حال کمیته حفاظت از خبرنگاران در نیویورک در بیانیه ای خواستار آزادی خبرنگاران بازداشت شده، شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
0
باید مثل آمریکایی ها رفتار کرد
اگر ایران زندانی ایرانی در آمریکا دارد بایدپس از بررسی وضعیت اتهامات دو تابعیتی ها آنها مبادله شوند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها