بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۰۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
شرکت داده های ورزشی «اوپتا»، در تحلیلی آماری از مسابقات جام جهانی 2014، خاویر ماسکرانو را بهترین هافبک این رقابت ها معرفی کرد.
تدبیر24: اوپتا یک شرکت جمع آوری داده های ورزشی است که مقر آن در لندن قرار دارد اما در شهرهای لیدز، مونیخ، باسانو دل گراپا، میلان، پاریس، مادرید، مونتویدئو و آمستردام هم دفتر نمایندگی دارد.

این شرکت اکنون با توجه به عملکرد خاویر ماسکرانو هافبک تیم ملی آرژانتین در جام جهانی، وی را به عنوان بهترین هافبک مسابقات جام جهانی انتخاب کرده است.

این بازیکن 30 ساله علاوه بر این با 30 تکل موفق، بهترین تکل زن کل مسابقات هم بود. از این نظر استفن دی وری مدافع تیم هلند با چهار تکل موفق کمتر، در مکان دوم قرار دارد.

ماسکرانو به همین نسبت در حملات آرژانتین هم موفق عمل کرد و با 515 پاس کامل پس از تونی کروس (544 پاس) و فیلیپ لام (530 پاس) از تیم آلمان، در مکان سوم بهترین پاس دهندگان قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
پردیس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
0
0
شاید نظر من مهم نباشد ولی من بهترین بازیکن جام جهانی را تونی کروس و بعد از آن ماسکرانو میدانم انتخاب لیو مسی بعنوان بهترین 2014 قابل هضم نبود ..
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها