بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت: وقوع آتش سوزی در مراتع و درختچه زارهای مرزن آباد به یک هکتار از عرصه های طبیعی این منطقه خسارت وارد کرد.
تدبیر24: ˈمهرداد خزایی پولˈ روز شنبه افزود: آتش سوزی از ساعت 11 صبح روز جمعه (17 مرداد) در منطقه ˈسیالَتˈ و ˈپیله کوهˈ در ارتفاع 2 هزار و 400 متری از سطح دریای آزاد و در مرز جنگل و مرتع در نزدیکی جاده کندوان آغاز شد و تا شامگاه جمعه ادامه داشت.

وی ادامه داد: ماموران منابع طبیعی بلافاصله پس از اطلاع از آتش سوزی به محل اعزام شدند و با کمک دامداران محلی آتش را تا فرا رسیدن شب به طور کامل خاموش کردند.

خزایی پول بی احتیاطی گردشگران را علت این آتش سوزی اعلام کرد و گفت: متاسفانه طبق معمول گردشگران هنگام ترک محل آتشی را که برای پخت و پز روشن کرده بودند، خاموش نکردند و همین بی احتیاطی با توجه به گرمای هوا زمینه را برای وقوع حریق فراهم کرد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس افزود: این آتش سوزی از نوع سطحی بود و با توجه به این که مدتی طولانی ادامه نیافت، آسیب کمی به خاک وارد شده است و عرصه نیز در مدتی کوتاه احیا می شود.

وی از مردم خواست با مشاهده هر گونه آتش سوزی در جنگل ها و مراتع کشور در هر ساعت از شبانه روز موضوع را با شماره تلفن رایگان و کشوری 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند تا عملیات اطفاء در کوتاه ترین زمان آغاز شود.

حوزه منابع طبیعی شهرستان چالوس با 161 هزار هکتار مساحت دارای 79 هزار هکتار جنگل و 53 هزار هکتار مرتع است و مجموع مساحت آبادی ها و مستثنیات آن نیز در حدود 29 هزار هکتار برآورد می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها