بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران قرار است با حضور « علی جنتی» وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی مهرماه آینده در تونس برگزار شود.
تدبیر24: «فائقه العوانی» مدیرکل بین الملل وزارت فرهنگ تونس در دیداربا « صادق رمضانی گل افزانی » رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تونس افزود: هفته فرهنگی ایران از 22 تا 27 مهرماه در تونس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در جریان برگزاری هفته فرهنگی ایران، مراد الصقلی وزیر فرهنگ تونس میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

یک هیات فرهنگی وهنری، وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی را در سفر به تونس همراهی می کنند.

مدیرکل وزارت فرهنگ تونس با اشاره به همکاری ها و روابط فرهنگی تونس وایران ، توسعه وتعمیق این روابط را خواستار شد.

العوانی ابراز امیدواری کرد که درطول هفته فرهنگی ایران ، با ارائه برنامه های متنوعی از سوی هنرمندان و اصحاب فرهنگ ایران، مردم، نخبگان واصحاب فکر و فرهنگ درتونس بیش از پیش با فرهنگ وتمدن ایران اسلامی آشنا شوند.

برنامه های هفته فرهنگی ایران در تونس که با همکاری معاونت فرهنگی سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد، شامل افتتاح هفته فرهنگی در 22مهرماه با حضور جنتی والصقلی، امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه ترجمه ونشر، برگزاری نمایشگاه های مخطوطات قرآنی، عکس ، کتاب ، لباس های سنتی ، نمایش فیلم های ایرانی و تئاتر ایرانی اعلام شده است.

برگزاری کارگاه هنری معرق، فرش، مینیاتور، خط، قلمزنی و نقاشی با حضور هنرمندان ایرانی و برگزاری میزگردهای ادبی وتاریخی از دیگر برنامه هفته فرهنگی ایران در تونس است.

رمضانی، حضور فرهیختگان هنر وفرهنگ ایران اسلامی را در این هفته فرهنگی فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر دو ملت متمدن ومسلمان تونس وایران از یکدیگر دانست.

ویابراز امیدواری کرد که با حضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ایران ظرفیت های جدیدی برای توسعه وتعمیق همکاری های دو جانبه ایران و تونس ایجاد شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها