بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۳۰۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
سوال اینجاست که چرا خبری از راه اندازی توپخانه ی رسانه ای و اقدامات پی در پی حقوقی برای پیگیری تجاوز نافرجام رژیم صهیونیستی از سوی مقامات و دست اندر کاران به راه نیفتاده است ؟
تدبیر24: مهدی محمود عطار - چنین اقدامی در هیاهوی خبری و رسانه ای جنگ غزه و جنایت های بی بدیل اسرائیل و داعش در فلسطین و عراق و سوریه قطعا حاوی پیام های روشنی برای ایران است . در کنار اقدامات شایسته ای که در طول یکسال گذشته تا کنون در عرصه ی بین المللی با تمامی کارشکنی هایی که توسط برخی تندرو های در حال انجام بوده و انشاالله منتظر به ثمر نشستن است ، جا دارد تا دستگاه دیپلماسی و نهاد های درگیر با این حوزه ی کاری ، نسبت به پر رنگ نمودن این تجاوز و پیگیری های حقوقی آن در مراجع بین المللی اقدامی شایسته انجام دهند .

اینکه اسرائیل و یهودیان افراطی دشمن شماره ی یک ایران و اعتقادات عمیق اسلامی شیعی ایرانیان هستند حقیقتی انکار ناپذیر است ، اما اینکه چرا تندرو های سیاسی داخلی هنوز واکنش خاصی در این مورد نشان نداده اند نیز جای سوالی دیگر برایمان گذاشته است .ما نیز قدردانی خود را از بزرگ مردانی که با تمامی محدودیت های علمی و نظامی موفق به شکار چنین نماینده ی تکنولوژیک اسرائیل شده اند ، اعلام می داریم .هوشیاری نیروهایی که در صورت عدم موفقیت ، عملا ابزار پیروزی را در اختیار دشمن قرار می دادند ، و این موفقیت حاصل تقسیم دقیق وظایف محوله ، شناسایی و آموزش نقاط ضعف و قوت سیستم های پدافندی ، مداومت و پایبندی کامل سربازانی است که در تمامی عرصه های موجود برای کشورشان و مبارزه ی همه جانبه با دشمنشان از هیچ کوششی دریغ نکرده اند .

شکار این پرنده شاید به مراتب دردناک تر از اسارت پهباد آمریکایی که قبلا توسط سپاه انجام شده بود باشد ، چرا که عملا شاخ غول پوشالی ارتش شکست ناپذیر اینبار بدون خونریزی شکسته شده است . ارتشی که نه در منطقه که در دنیا به شکست ناپذیری خود می بالید ، بعد از شکست های مفتضحانه ی جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان و ناکامی های جنگ های غزه ، عملا دیگر شاهد هیچ پیروزی نیست و سربازانش تنها در سایه ی جنایات جنگی و کودک کشی ، و حمایت های رسانه ای گمان می کند که پیروز می شوند !

به صدا و سیما نیز پیشنهاد می کنیم چنانچه مقتضایات امنیتی و نظامی محدودیتی برایش ایجاد نمی کند ، این موفقیت و عاملانش را برای تقویت روحی و باور پذیر تر کردن آنچه " ما می توانیم " است ، بیشتر و بیشتر معرفی نماید .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
0
0
من که نفهمیدم تو کدوم طرفی
کسی فهمید بگه
پاسخ ها
کاظم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
من فهمیدم وجوابش راهم دادم اماتدبیرمیترسه منتشرکنه.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها