بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از تولد نخستین نوزاد لقاح آزمایشگاهی در این شهرستان خبر داد و گفت: تولد این نوزاد اولین موفقیت مرکز درمان ناباروری ام البنین دزفول در زمینه جنین های خارج از رحمی است که به نتیجه رسید.
تدبیر24: عبدالرحیم صائمی نیا روز شنبه افزود: این نوزاد با روش میکرو اینجکشن یا IVS توسط تیم تخصصی مرکز تحقیقات و درمان ناباروری ام البنین دانشگاه علوم پزشکی دزفول متولد شد.

وی با اشاره به سلامت کامل این نوزاد افزود: نوزاد متولد شده پسر با وزن چهار کیلو و 700 گرم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول تولد این نوزاد با لقاح آزمایشگاهی را موفقیتی در درمان ناباروری در منطقه جنوب غرب کشور دانست و افزود: تولد این نوزاد نتیجه یکسال کار تحقیقاتی گروه پزشکی تخصصی مرکز درمان ناباروری مرکز ام البنین است.

صائمی نیا گفت: در مرکز ام البنین دزفول به عنوان تنها مرکز درمان ناباروری در جنوب غرب کشور تحقیقاتی در رابطه این مقوله و تعیین جنسیت و سلامت جنین توسط تیم پزشکی در دست انجام است.

ˈ سیما جنتی ˈ فوق تخصص زنان و مسوول مرکز تحقیقات و درمان ناباروری مرکز ام البنین دزفول نیز گفت: 100 زوج دیگر در حال آماده سازی و دریافت دارو برای انجام مراحل بعدی در این مرکز هستند.

ˈ منصور ترابی نیا ˈ رییس بیمارستان بزرگ دزفول گفت: دراین مرکز تحقیقاتی کلیه روش های کمک باروری شامل ،آی وی اف، آی سی اس آی،آی یو آی، انجماد جنین و اسپرم انجام می گیرد.

مرکز تحقیقاتی پژوهشی درمان ناباروری ام البنین دزفول به عنوان تنها مرکز درمان ناباروری جنوب غرب کشور با استفاده از تجهیزات روز پزشکی جهان به همت دانشگاه علوم پزشکی دزفول راه اندازی شد.

این مرکز به بیماران استانهای ایلام ، لرستان و شمال استان خوزستان خدمات درمانی ارائه می دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها