بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
‌یک روان‌شناس گفت: والدین باید هنگام بحث با فرزندان، خشم و عصبانیت خود را کاملا کنترل کنند، چون اگر با خشونت با فرزندان برخورد شود، آنها از والدین و خانواده فراری می‌شوند و زمینه دچار شدن آنها به آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌شود.
تدبیر24: دکتر «سجاد طاهرزاده» در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: مصرف مواد مخدر نه تنها باعث می‌شود که فرد عوارض شدید جسمی و روانی را تحمل کند، بلکه موجب عدم بروز توانایی‌ها و مهارت‌های طبیعی مانند کارایی، استقلال، پرورش اعتماد به نفس و تصمیم‌گیری در شخص می‌شود.

«کورش صادقی» رئیس مرکز مراقبت‌های بعد از خروج زندان‌های ایلام نیز اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد اعتیاد و گرایش به مواد مخدر مهمترین عامل تهدید کننده رفاه، امنیت اجتماعی و سلامت فرد است، بنابراین خانواده‌ها بخصوص خانواده زندانیان باید در این زمینه به دنبال کسب آگاهی‌های جدید باشند.

وی افزود: جوانان جزء آسیب پذیرترین گروه‌های سنی به حساب می‌آیند، لذا بهترین راه حل مبارزه با مصرف مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد بوده که خانواده در این زمینه نقش حساس و مهمی برعهده دارد.

صادقی با بیان اینکه یکی از روش‌های مهم پیشگیری از اعتیاد، آگاهی‌بخشی به جوانان و نوجوانان از خطرات و مضرات مصرف مواد است، خاطرنشان کرد: اگر هر فرد از تاثیر مواد مخدر بر سلامت جسمی و روانی و کارکرد شغلی و اجتماعی خود و خانواده‌اش مطلع شود، آمار گرایش به مواد مخدر کاهش پیدا می‌کند.

رئیس مرکز مراقبت‌های بعد از خروج زندان‌های ایلام ادامه داد: متاسفانه مشاهده می‌شود که بسیاری از والدین هنوز اطلاع کافی از انواع مواد و آسیب‌های جسمی و روانی آن بر روی افراد جامعه ندارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها