بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۵۴۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
پریانکا چوپرا در سال ۲۰۰۰ به عنوان ملکه زیبایی جهان انتخاب شد و بعد از بازگشت به هندوستان به بالیوود روی آورد و ...
تدبیر24: پریانکا چوپرا در سال ۲۰۰۰ به عنوان ملکه زیبایی جهان انتخاب شد و بعد از بازگشت به هندوستان به بالیوود روی آورد و با فیلم انداز به بالیوود معرفی شد. پریانکا زیباترین و محبوبترین بازیگر زن …


فانیگما:  پریانکا چوپرا در سال ۲۰۰۰ به عنوان ملکه زیبایی جهان انتخاب شد و بعد از بازگشت به هندوستان به بالیوود روی آورد و با فیلم انداز به بالیوود معرفی شد.

پریانکا زیباترین و محبوبترین بازیگر زن سینمای هند بالیوود است.

پریانکا چوپرا در سال ۲۰۰۰ به عنوان ملکه زیبایی جهان انتخاب شد و بعد از بازگشت به هندوستان به بالیوود روی آورد و با فیلم انداز به بالیوود معرفی شد.

پریانکا (زادهٔ ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۲) هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود است.

پریانکا چوپرا در هجدهم ژوئیه سال ۱۹۸۲ در خانواده‌ای تحصیل کرده چشم به جهان گشود. پدر او دکتر آشوک چوپرا و مادرش دکتر مادو چوپرا بودند پدر او در ارتش کار می‌کرد و آن‌ها به خاطر شغل پدر مجبور بودند به طور مداوم محل زندگی خود را تغییر دهند و همین باعث شد تا پریانکا با آداب و رسوم قسمت‌های مختلف هند آشنایی کامل داشته باشد.

پریانکا فرزند اول خانواده بود و مادر و پدرش علاقه بسیار زیادی به او داشتند علاوه بر این او فرزند مورد علاقه پدر بزرگ و مادر بزرگ خود بود. پریانکا برادری به نام سیدارت نیز دارد که هفت سال از او کوچکتر است.دختر عموی پریانکا چوپرا به نا پارینیتی چوپرا از بازیگران بالیوود است.

پریانکا چوپرا برای فیلم اعتراض ( ۲۰۰۴)Aitraaz برنده بهترین بازیگر نقش منفی از جشنواره فیلم فیر شد. فیلم اعتراض ( ۲۰۰۴)Aitraaz همراه با امریش پوری Amrish Puri بازی کرد که همچنین اخرین بازی امریش پوری Amrish Puri بازیگر برجسته درگذشته هندی بود.

وی در سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم‌های دوستانا و فشن ثابت کرد که بهترین بازیگر حال حاضر سینمای هند است.

وی در سال ۲۰۰۸ به خاطر بازی چشمگیرش در فیلم فشن جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنوارهٔ فیم فیر و دیگر جشواره‌های بالیوود دریافت کرد

او همچنین دو آهنگ خوانده است که یکی از آنها به همراهی ویل.آی.ام به نام پاره کردن است و دیگری به همراه پیتبول به نام بیگانه است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
مهربانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
2
0
خوشبحال همسرشششششش!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
0
3
شما سایت خبری هستین یا پورتال سرگرمی؟؟؟ اینا چیه آخه؟
پاسخ ها
توانا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
کم کم باید به جای تدبیر 24 اسمش رو بذاریم سوپر24
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها