بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شاید کی روش به دلیل خواب آلودگی، پیش از پایان بازی ما مقابل استقلال ورزشگاه را ترک کرد.
تدبیر24: تیم فولاد در هفته نهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست داد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان این بازی را از نزدیک تماشا می کرد اما در اواخر مسابقه ترجیح داد ورزشگاه را ترک کند و منتظر پایان دیدار نماند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد در نشست خبری پس از پایان مسابقه درباره این موضوع گفت: نمی توانم درباره وضعیت فیزیولوژیک کی روش حرفی بزنم اما شاید به دلیل نزدیکی به ساعت نه دچار خواب آلودگی شده بود. به نظر من بازی خوبی بود و تماشای آن برای هواداران لذت بخش بود.

وی درباره مسابقه فولاد مقابل استقلال گفت: از کسب این سه امتیاز خیلی راضی هستم و به بازیکنان خودم تبریک می گویم. از نحوه بازی تیمم در نیمه اول راضی نبودم و احساس کردم بازیکنان به تیم حریف خیلی احترام می گذارند.

اسکوچیچ افزود: در نیمه دوم ریسک کردیم و حملاتی انجام دادیم. اگرچه این حملات برایمان خطرناک بود چون امکان داشت در ضد حمله دچار مشکل شویم.

وی خاطرنشان کرد: پس از دو بازی که نتوانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم، با دو پیروزی در دو هفته اخیر به آرامش رسیدیم. به نقاط ضعف تیم خود آگاهی داریم و باید هرچه سریعتر آنها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان خود خواسته بودید در این مسابقه وقت کشی کنند؟ گفت: نه شخصیت من و نه بازیکنان من اجازه این کار را نمی دهد و این مسئله فقط نظر شماست. مطمئن باشید هیچگاه از بازیکنانم نمی خواهم وقت کشی کنند و از آنها می خواهم زودتر از روی زمین بلند شوند زیرا این مسئله بیشتر اعصاب من را به هم می ریزد تا هواداران استقلال.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها