بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۵۶۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اعلام خبر رونمایی از اتوبوس ویژه معلولان و سالمندان گفت: خط جدید پایانه لاله - پایانه افشار نیز از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.
تدبیر24: پیمان سنندجی صبح امروز در مراسم بهره برداری از 88 واگن مترو و رونمایی از اتوبوس‌های ویژه معلولان با بیان اینکه چهار سال است که شرکت اتوبوسرانی تهران هیچ اتوبوسی از دولت تحویل نگرفته است، گفت: این مسئله سبب شده است که 2000 دستگاه اتوبوس به عمر فرسودگی رسیده و هر ماه نیز 75 دستگاه وارد چرخه فرسودگی شوند.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر بازسازی اتوبوس‌های فرسوده، توانسته‌ایم از 450 اتوبوس فرسوده، نسبت به بازسازی 161 دستگاه اقدام کنیم، افزود: با این حال شهرداری تهران نیز با استناد به مصوبه شورای شهر بایستی نسبت به خرید 450 دستگاه اتوبوس اقدام می‌کرد که 200 دستگاه آن در مرحله خریداری است.

سنندجی با اشاره به اهمیت تکریم سالمندان و معلولان گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی در آستانه بازگشایی مدارس، 55 مدرسه کودکان استثنایی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال 450 دستگاه اتوبوس نو وارد چرخه اتوبوسرانی شود، گفت: امروز همچنین از خط اتوبوسرانی پایانه لاله (در بلوار ارتش) – پایانه افشار نیز رونمایی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
0
0
سلام علیکم
از مهر 93 خط اتوبوس تندرو از پایانه شهید افشار (پارک وی) به پایانه لاله در انتهای بلوار ارتش راه اندازی شده است. در حالی که بهتر بود این اتوبوس در مسیر بزرگراه شهید بابایی نیز امتداد می یافت و مبدا آن محله بزرگ و پر جمعیت حکیمیه می بود. در بزرگراه شهید بابایی چندین شهرک مسکونی بزرگ و پرجمعیت مانند شهرک امید و شهرک شهید رسولی و ... قرار دارد و با راه اندازی خط تندرو در این بزرگراه از حجم ترافیک بسیار کاسته خواهد شد و افراد کمتری خودروهای شخصی خود را بیرون خواهند آورد. همچنین در این مسیر محلاتی با ساکنان کمتر برخوردار مانند محله رهبر (خاک سفید) وجود دارد که آنان بیشتر از این خط اتوبوس بهره خواهند برد در حالی که محله بلوار ارتش ساکنان مرفهی دارد که کمتر به وسایل حمل و نقل عمومی نیاز دارند.
با تشکر و آرزوی موفقیت
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها