بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تصادف زنجیره‌ای و مرگبار میان 10 خودرو در اتوبان تهران – قم خبر داد.
تدبیر24: حسن عباسی در این باره گفت:‌ در ساعت 21:59 دیشب، حادثه رانندگی به آدرس اتوبان قم به اورژانس اطلاع داده شد که پس از حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، مشاهده شد که تصادف زنجیره‌ای میان 10 خودرو رخ داده است.

وی با بیان اینکه در جریان این تصادف راننده 27 ساله خودروی نیسان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، گفت: سرنشین خانم یکی دیگر از خودروها نیز از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده بود که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان هفتم تیر انتقال دادند.

به گفته عباسی شماری از حادثه دیدگان در این تصادف نیز از اورژانس به شکل سرپایی خدماتی را دریافت کردند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اضافه کرد: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.

عباسی همچنین از واژگونی خونین یک دستگاه سواری پراید در محور تهران - قم خبر داد و گفت:‌ این حادثه که در حوالی 60 کیلومتری تهران رخ داد منجر به مصدومیت هشت سرنشین افغان این خودروی سواری شد که این افراد به وسیله سه آمبولانس به بیمارستان هفتم تیر منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ساعت وقوع این حادثه را 4:22 بامداد امروز اعلام کرد.
برچسب ها: تدبیر24 ، تصادف ، اتوبان ، قم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها