بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
حامد حدادی ستاره تیم بسکتبال کشورمان امروز (پنجشنبه) پس از برتری ایران مقابل فیلیپین در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی 2014، پاسخ جالبی به یک خبرنگار کره ای داد.
تدبیر24: تیم ایران که روز گذشته در نخستین مسابقه خود در این بازی ها برابر هند به پیروزی رسیده بود، امروز نیز تیم فیلیپین یکی از رقبای اصلی خود را با نتیجه 68 بر 63 شکست داد.

اما بعد از مسابقه یکی از خبرنگاران کره ای وقتی نظر حدادی را در مورد تیم کشور میزبان پرسید با پاسخ جالبی روبرو شد. حدادی به او گفت که 'من فقط نگران فیلیپین بودم'.

پس از این بازی 'نیک بدارد' دیگر خبرنگاری که سال ها است در مورد بسکتبال آسیا قلم می زند نیز دیدار دو تیم ایران و فیلیپین را پایانی بر رقابت حساس دو تیم مدعی بازی های آسیایی برای کسب مدال طلا در اینچئون دانست و گفت : این مسابقه به دلیل حضور حامد حدادی در تیم ایران و مارکوس دوتیت آمریکایی در تیم فیلیپین حساسیت دو چندانی پیدا کرده بود.

به گفته او، با وجود حضور تعداد زیادی تماشاگر فیلیپینی در سالن ، این تیم که از سال 2012 تا کنون موفق به شکست ایران نشده است باز هم نتوانست این طلسم را بشکند.

وی گفت که قبل از بازی دوتیت به او گفته بود که تنها هدفش مهار حدادی با جلوگیری از بازی بازیکنان اطراف او است تا نتوانند توپ را به وی برسانند. دوتیت همچنین گفته بود که همزمان تلاش می کند حدادی را خسته کند اما تمام نقشه های او به خاطر حمایت های صمد نیکخواه بهرامی از حدادی در زمین نقش بر آب شد و ایران با برتری زمین را ترک کرد.

تیم ملی بسکتبال ایران که با این پیروزی به عنوان سرگروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، فردا (جمعه) به مصاف ژاپن خواهد رفت. چین و مغولستان دو تیم دیگر همگروه ایران در این مرحله هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها